Doç. Dr. BURAK KARABULUT


İLETİŞİM FAKÜLTESİ, RADYO TELEVİZYON VE SİNEMA

RADYO TELEVİZYON

Metrikler

Yayın

26

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

66

Açık Erişim

1

Eğitim Bilgileri

2013 - 2016

2013 - 2016

Doktora

Ege Üniversitesi, Türkiye

2011 - 2013

2011 - 2013

Yüksek Lisans

Ege Üniversitesi, Türkiye

2004 - 2009

2004 - 2009

Lisans

Lefke Avrupa Üniversitesi, Kıbrıs (Kktc)

Yaptığı Tezler

2016

2016

Doktora

Viral pazarlamada görsel tasarım unsurlarının kullanımı: Viral reklam videoları üzerine görsel analiz

Ege Üniversitesi

2013

2013

Yüksek Lisans

Logonun kent markalaşmasına olan etkisi: Ege Bölgesi'nde yer alan şehirlerin logolarının görsel göstergebilimsel analizi

Ege Üniversitesi

Yabancı Diller

İngilizce

Akademik Unvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Yönetimsel Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi

2020 - 2023

2020 - 2023

Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi

2019 - 2023

2019 - 2023

Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

İmaj Yönetimi

Görüntü Dili

Temel Bilgisayar Teknolojileri

Temel Fotoğrafçılık

Medya Okuryazarlığı

Medya ve Tüketim Kültürü

Dijital Kültür

Dijital Kurgu I

Göstergebilim

Görsel İletişim ve Anlatım Teknikleri

RTV'de Yeni Teknolojiler

Semiyoloji ve Tasarımda Anlam

Grafik Tasarım II

Grafik Tasarım I

Yeni Medya

İletişim Teknolojileri

İletişim Tarihi

Fotoğrafçılık

Kitle İletişim Kuramları

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

Pazarlama İletişimi Stratejisi Olarak Markaların Yapay Zeka İçeren Uygulamaları

KARABULUT B.

10. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Bolu, Türkiye, 6 - 07 Şubat 2023, ss.57-58, (Özet Bildiri)

2021

2021

An Evaluation of Phygital Marketing Practices at the Center of Visual Culture.

KARABULUT B.

1th International Communication Sciences Congress, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mart 2021, ss.4-5, (Özet Bildiri)

2019

2019

Destinasyonların Pazarlanması Ve Yöresel Lezzet Noktalarıyla Bütünleştirilmesi Bağlamında Bir Mobil Arttırılmış Gerçeklik Uygulaması.

KARABULUT B., GÖZTAŞ A., BİÇER O.

I. Ulusal Safranbolu Girişimcilik ve Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi, Karabük, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

Geleneksel El Dokuma Halı Üretimi (=Hatay Motiflerinin Canlandırılması) Girişimi

BİÇER O., KARABULUT B.

I. Ulusal Safranbolu Girişimcilik Ve Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi, Karabük, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

VİRAL REKLAMLARDA MARKANIN ALGILANMASI NOKTASINDA GÖRSEL BİR UNSUR OLARAKRENGİN KULLANILMASI

KARABULUT B.

1st International Conference on Cultural Informatics, Communication & Media Studies, Aydın, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.119-127, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

SANATA KARŞI DURUŞ OLARAK TÜKETİM KÜLTÜRÜNÜN BİR ÜRÜNÜ OLAN SOSYAL MEDYA ARAÇLARI ÜZERİNDEN FOTOĞRAF PAYLAŞIMI

KARABULUT B.

1st International Conference on Cultural Informatics, Communication & Media Studies, Aydın, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.128-134, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Visual Age and Visual Technology

CERECİ S., KARABULUT B., CEVHER E.

Twelfth International Conference on Design Principles Practices, Barcelona, İspanya, 5 - 07 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

Eğitimde Psikolojik Faktör: Modern İletişim Eğitimi

CERECİ S., KARABULUT B., CEVHER E.

Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

GÖRSEL KÜLTÜR ODAĞINDA DIJITAL KÜLTÜR ÇAĞINDAN METAVERSE ŞAFAĞINA

KARABULUT B.

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler CİLT - 2, ÇATALCALI CEYLAN Ayşe, BATAL Salih, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.51-72, 2023

2022

2022

“YENİ MEDYA”NIN TARİHSEL SÜRECİ VE FİJİTAL PAZARLAMA

KARABULUT B.

İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI, DİRİK Çiğdem, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.213-231, 2022

2021

2021

Popüler Bir Simge Olarak Mustafa Kemal Atatürk'ün İmzası: Algı ve Görsel Tasarım Boyutlarına Yönelik Bir İnceleme

AKTAŞ E., KARABULUT B.

Atatürk ve İletişim: Fikirler ve Yeni Yaklaşımlar, KARABULUT Burak, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.31-59, 2021

2020

2020

“Yaratıcılık” Yoksa Yokum; Bilim, Sanat ve Sinema

KARABULUT B.

Yaz, Çek, Kur: Tam Film Zamanı, Toprak Özden, Editör, Doruk Yayınları, İstanbul, ss.151-162, 2020

2019

2019

Ağızdan Ağıza İletişimin Dijital Dönüşümü ve Viral Reklamlar

KARABULUT B., TOPSÜMER F., Yücesoy T.

Yeni Nesil Reklamcılık, Ömer KUTLU, Editör, Detay Yayıncılık, ss.127-166, 2019

2017

2017

Türkiye ve Amerika’daki Kadınlarla İlgili Sivil Toplum Örgütlerinin Logolarının Göstergebilimsel Analizi

YILDIZ E., KARABULUT B.

İletişimde Serbest Yazılar, Göztaş Aylin, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.181-210, 2017

2017

2017

Reklamda Yaratıcılık ve Görsel Tasarım Olgusu

KARABULUT B., TOPSÜMER F.

Medyayı Anlamak, Nesrin Tan Akbulut, Eda Balkaş Erdoğan, Mine Artu Mutlugün, Editör, Cinius Yayınları, İstanbul, ss.155-218, 2017

2016

2016

Bilgi İletişim Teknolojileri ve Bilgi Toplumu Odağında Kamu Diplomasisi

KARABULUT B.

Türkiye’nin Uluslararası İmajı, Yıldız Elif, Gültekin Tuba, Editör, Atlas Akademi Yayınları, İstanbul, ss.163-190, 2016

2016

2016

Halkla İlişkiler Ajanslarının Paydaşlarla İlişkileri ve Sosyal Medya Kullanım Pratikleri; Resmi Tweetler Üzerine Bir Analiz

KARABULUT B., Kılınç P.

İletişimde Post Yazılar, Göztaş Aylin, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.159-181, 2016

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ocak 2017

Ocak 2017

Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi

Diğer Dergiler