Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Yeni Medya Okuryazarlığına Kavramsal Bakış

9th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, Astana, Kazakistan, 5 - 07 Haziran 2024, ss.765-774

DEPREM OKURYAZARLIĞI: İLETİŞİMSEL BİR YAKLAŞIM

ANADOLU 14th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Gaziantep, Türkiye, 16 - 18 Şubat 2024, ss.185-202

DIGITAL LITERACY: A CONCEPTUAL FRAMEWORK

ÜSKÜDAR UNIVERSITY FACULTY of COMMUNICATION 10th International Communication Days Digital Capitalism and Communication Symposium, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2023, ss.451-463

CORPORATE SUSTAINABILITY COMMUNICATION: A SEMIOTICS ANALYSIS ON DIGITAL ADS

10TH INTERNATIONAL COMMUNICATION DAYS, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2023, ss.463-486 Sürdürülebilir Kalkınma

Leonardo Da Vinci as a Case of Multiple Intelligences Theory

7th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, Özbekistan, 23 - 24 Eylül 2023

FUNCTIONS AND RESPONSIBILITIES OF THE CEO: A CONCEPTUAL FRAMEWORK

6TH CEO INTERNATIONAL CONGRESS, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Haziran 2023

A CONCEPTUAL STUDY ON THE VIRTUAL FAIRS

EGE 8. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2023, ss.477-489

Conceptual Analysis of Social/Interpersonal Intelligence

İKİNCİ AN K A R A İ N S A N V E T O P L U M B İ L İ M L E R İ K O N G R E S İ, Ankara, Türkiye, 11 Mart 2023, ss.94-104

2023 GÜNEYDOĞU DEPREMİ’NDE DİJİTAL AKTİVİST HAREKETLER: CHANGE.ORG ÖRNEĞİ

7th International New York Academic Research Congress on Humanities and Social Sciences, NY, Amerika Birleşik Devletleri, 18 Şubat 2023, ss.235-247

Fiziksel mesafenin sınırlarını aşmak: iletişim eğitiminde sanal dünyalar ve sanal gerçeklik

Eğitim Bilimlerinde Dijital Dönüşüm: Metaverse Bilim Kongresi, İzmir, Türkiye, 08 Haziran 2022

Sağlık İletişiminde Taraflar Arası Güven

Sağlıkta Şiddet Sempozyumu, Türkiye, 12 Nisan 2022

AVRUPA İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI VE EĞİTİM DERNEĞİ’NİN (ECREA) TEMALARI ÜZERİNE BİR ANALİZ

Eğitim Bilimlerinde Kalite Güvence ve Öğrenci Katılımı Kongresi, İzmir, Türkiye, 14 Şubat 2022

The Search of the Self as the Opponent of Consumption: An Analysis on Spirited Away Anime

MECAS 2019 Seventh International Mediterranean Social Sciences Congress, Budapest, Macaristan, 10 - 12 Eylül 2019, cilt.1, ss.51

Bireysel Gelişim Yolculuğunda Aşk: “La La Land” Filmi Üzerine Bir İnceleme

1st International Cappadocia Congress of Philosophy and Social Sciences (CAPASS2019), Nevşehir, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2019, ss.320-336

KİŞİSEL GELİŞİM FENOMENİ OLARAK ARKETİPLER: FİLM KARAKTERLERİ ÜZERİNEBİR İNCELEME

1st International CICMS Conference, Aydın, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, cilt.1, ss.74-83

The Family Representation on Game of Thrones Tv Series: An Archetypical Analysis on Shared Identity Within Great Houses

Serialized Storytelling Conference: Tv Series in Contemporaray Sociesties, Groningen, Hollanda, 18 - 19 Temmuz 2016
Kitaplar

YAPAY ZEKÂ VE DİJİTAL HİKÂYE ANLATICILIĞI

İLETİŞİM VE MEDYA ARAŞTIRMALARI 3, ALANKA ÖMER, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.269-283, 2024

KENT-BELLEK-AİDİYET: 2023 DEPREMİ SONRASI SÜRDÜRÜLEBİLİR KENT-BİREY İLİŞKİSİ

İNTERDİSİPLİNER YAKLAŞIMLA HATAY'DA AFET DENEYİMİ, EREN, VEYSEL, Editör, NOBEL, ss.305-317, 2023

KİŞİSEL MARKA: KAVRAMSAL BİR BAKIŞ

MARKA VE KİŞİSEL MARKA ÇALIŞMALARI, GÜREL, EMET, Editör, NOBEL, Ankara, ss.155-182, 2023

DİJİTAL DÜNYADA KİŞİLERARASI İLİŞKİLER

KİŞİLERARASI İLİŞKİLER, TEMEL EĞİNLİ, AYŞEN, Editör, CEM, İzmir, ss.379-396, 2022

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK OKURYAZARLIĞI

KALİTE VE STRATEJİ YÖNETİMİ ARAŞTIRMALARI, USTA KARA,IŞIL; KARALAR,SEROL, Editör, TRAKYA ÜNİVERSİTESİ Kalite ve Strateji Geliştirme, Uygulama ve Araştırma Merkezi Yayınları, Edirne, ss.105-124, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

İZLENİM YÖNETİMİ

KİŞİLERARASI İLİŞKİLER, TEMEL EĞİNLİ, AYŞEN, Editör, CEM, İzmir, ss.113-131, 2022

Techno Fantasies of East and West: Ghost In The Shell

Handbook of Research on Contemporary Approaches to Orientalism in Media and Beyond, Işıl Tombul, Gülşah Sarı, Editör, IGI GLOBAL, ss.197-213, 2021

DİJİTAL MEDYA ESTETİĞİNDE ZAMAN VE MEKAN: SİNEMA KAMERASI OLARAK CEP TELEFONU

İLETİŞİMDE DİJİTALLEŞME, ELİTAŞ, SERPİL, Editör, DETAY, Ankara, ss.95-116, 2021

HASTA-DOKTOR İLETİŞİMİNDE GÜVEN NASIL İNŞA EDİLMELİ?

SAĞLIK VE İLETİŞİM, GAYE EREL, MİRAY BEŞBUDAK, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.133-153, 2020

Lucy ve Transcendence Filmlerinde İnsan Sonrası Düşünce

Medya ve Kültürel Çalışmalar: Teori ve Güncel Tartışmalar, Güven Özdoyran, Editör, Gazi, Ankara, ss.249-270, 2020

Geleceği Pazarlamak: Reklamlarda Teknolojiye Dair Öngörüler

REKLAMI OKUMAK, REKLAMI ANLAMAK, YAKIN, MEHMET, Editör, URZENİ, İstanbul, ss.177-208, 2019

ÇEKİM KURAMI

KİŞİLER ARASI İLETİŞİM KURAMLARI, TEMEL EĞİNLİ, A., Editör, NOBEL, Ankara, ss.359-384, 2019

KİŞİLERARASI ÇEKİM KURAMI

KİŞİLERARASI İLETİŞİM KURAMLARI, TEMEL EĞİNLİ, AYŞEN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.359-384, 2019

Atıf (Yükleme) Kuramı

Kişilerarası İletişim Kuramları, TEMEL EĞİNLİ, AYŞEN, Editör, Nobel, Ankara, ss.67-89, 2019

ATIF KURAMI

KİŞİLER ARASI İLETİŞİM KURAMLARI, EĞİNLİ TEMEL, AYŞEN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.67-88, 2019

McDonaldization of the Presentation of Self: A Critic On Celebrities’ Instagram Accounts

Debates on Media and Communication Studies, Doğan, Emrah Öze Nuran, Editör, IJOPEC, Londrina, ss.69-82, 2019

MCDONALDIZATION OF PRESENTATION OF SELF A CRITIC ON CELEBRITIES' INSTAGRAM ACCOUNTS

DEBATES ON MEDIA AND COMMUNICATION STUDIES, DOĞAN, E. ÖZE, N., Editör, IJOPEC, Londrina, ss.69-82, 2019

INTERCULTURAL LEARNING AND PERCEPTIONS OF HOME CULTURE TOWARDS GUEST CULTURE IN LOCAL TOURISM AREAS

CONTEMPORARY DEBATES IN SOCIAL SCIENCES, TORUN ÇELİK, E. GERÇEK, Ş., Editör, IJOPEC, Londrina, ss.49-62, 2018

INTERCULTURAL LEARNING AND PERCEPTIONS OF HOME CULTURE TOWARDS GUEST CULTURE IN THE LOCAL TOURISM AREAS

Contemporary Debates In Social Sciences, ESMA TORUN ÇELİK, ŞENEL GERÇEK, Editör, IJOPEC PUBLICATION, Londrina, ss.49-61, 2018
Ansiklopedide Bölümler
Metrikler

Yayın

54

Atıf (TrDizin)

12

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

36

Proje

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları