Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 14
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

Opinions of Pre-School Teachers on Using Technology in Self-Care Skills Education

3rd International Conference on Communication and Education in Knowledge Society, Timisoara, Romanya, 9 - 10 Kasım 2017, ss.78-79, (Özet Bildiri)

An Alternative or Complementary Learning Approach: Digital Game Based Learning

3rd International Conference on Communication and Education in Knowledge Society, Timisoara, Romanya, 9 - 10 Kasım 2017, ss.81-82, (Özet Bildiri)

Hastalarıyla Aynı Dili Konuşamayan Psikiyatri Hemşirelerinin Yaşadıkları Güçlükler ve Çözüm Önerileri: Bir Durum Çalışması.

V. Uluslararası IX. Ulusal Psikiyatri Hemşireliği Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

Dijital Oyun Tabanlı Öğrenme Modeline Alternatif Bir Dijital Oyun Geliştirme Model Önerisi

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu-UETS2017, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, ss.71, (Özet Bildiri)

İngilizce Dersinde Etkileşimli Beyaz Tahta Kullanımının Faklı Akademik Başarı Düzeyindeki Öğrencilerin Kelime Bilgisine Etkisi

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.216, (Özet Bildiri)

Uzaktan Eğitimle Ders Alan Öğrencilerin E-Öğrenme Hazır Bulunuşluğunun İncelenmesi: Mustafa Kemal Üniversitesi Örneği

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.432-433, (Özet Bildiri)

Hoşgörü Değerinin Çoklu Ortam Öğretim Materyalleriyle Kazandırılması

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, ss.201, (Özet Bildiri)

Öz Bakım Becerileri Eğitiminde Bilişim Teknolojileri Kullanımına İlişkin Okul Öncesi ÖğretmenAdaylarının Görüşleri: Kilis İli Örneği

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017Abstract Proceedings, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

İnternet ve Mobil Teknolojilerin Yaygınlaşması: Fırsatlar ve Sınırlılıklar

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.218, (Özet Bildiri)

Proje tabanlı öğrenme yaklaşımına dayanan örnek uygulamalar: Arduino projeleri

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

Perceptions of Lower Level EFL Students on Corpus-based Grammar Learning

the 3rd International Symposium on Language Education and Teaching, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.20, (Özet Bildiri)

Farklı Sunucu İşletim Sistemlerindeki Ağ Uygulamaların Öğrenci Başarısına ve Tutumuna Etkileri

8th International Computer Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014, ss.316-321, (Tam Metin Bildiri)

BİR İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRETMENLERİ BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJOİLERİ KULLANIM DURUMLARININ İNCELENMESİ

8th International Computer Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014, ss.316-321, (Tam Metin Bildiri)

Bir ilköğretim okulu öğretmenleri bilgi ve iletişim teknolojileri kullanım durumlarının incelenmesi

8th International Computer Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

Elementary School Teachers’ Views on Values Education

3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Brussels, Belçika, 25 - 28 Ekim 2012, cilt.93, ss.116-120, (Tam Metin Bildiri)

DEĞERLER EĞİTİMİ İÇİN ANĠMASYONLU KISA HİKÂYELER İÇEREN EĞİTİM YAZILIMI GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME SÜRECİ

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium-ICITS 2012, Gaziantep, Türkiye, 04 Ekim 2012, ss.677-682, (Tam Metin Bildiri)

İş Doyum Düzeylerine Göre Bilişim Teknolojileri Formatör Öğretmenlerin Tanımları Ve Çalışma Esaslarının Güncellenmesi: Hatay İli Örneği

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium-ICITS 2012, Gaziantep, Türkiye, 04 Ekim 2012, ss.683-689, (Tam Metin Bildiri)

Eğitim Yazılımı Geliştirme Sürecinde Bazı Değişkenler Bir Durum Çalışması

6th Internatıonal Computer and Instructıonal Technologies Symposium, 4 - 06 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ FORMATÖR ÖĞRETMENLERİNİN İŞ DOYUM DÜZEYLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK İŞ DOYUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ

5th International Computer & Instructional Technologies Symposium-ICITS 2011, Elazığ, Türkiye, 22 Eylül 2011, ss.123-129, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmenler için hizmet içi amaçlı Web tabanlı öğretim modeli önerisi

Uluslararası Katılımlı Açık ve Uzaktan Eğitim Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar 2

Deneysel Araştırmalar ve Öğretim Teknolojileri

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Çağıltay Kürşat, Göktaş Yüksel, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.345-364, 2016

Comparison and Modeling of Pupils' ICT Aspects in EU and Turkey: Mathematical and Problem Solving Literacy

LAP LAMBERT Academic Publishing; Illustrated edition (July 28, 2014), Chrisnau, 2014
Metrikler

Yayın

37

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

1

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

17

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

9

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

32

Proje

2

Fikri Mülkiyet

5

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları