Atıf Formatları
APOS Teorisi Temelli Öğretimin Öğrencilerin Problem Kurma ve Çözme Becerilerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. AÇIL And A. KAPLAN, "APOS Teorisi Temelli Öğretimin Öğrencilerin Problem Kurma ve Çözme Becerilerine Etkisi," EJER CONGRESS 2015 , Ankara, Turkey, 2015

AÇIL, E. And KAPLAN, A. 2015. APOS Teorisi Temelli Öğretimin Öğrencilerin Problem Kurma ve Çözme Becerilerine Etkisi. EJER CONGRESS 2015 , (Ankara, Turkey).

AÇIL, E., & KAPLAN, A., (2015). APOS Teorisi Temelli Öğretimin Öğrencilerin Problem Kurma ve Çözme Becerilerine Etkisi . EJER CONGRESS 2015, Ankara, Turkey

AÇIL, ELİF, And ABDULLAH KAPLAN. "APOS Teorisi Temelli Öğretimin Öğrencilerin Problem Kurma ve Çözme Becerilerine Etkisi," EJER CONGRESS 2015, Ankara, Turkey, 2015

AÇIL, ELİF And KAPLAN, ABDULLAH. "APOS Teorisi Temelli Öğretimin Öğrencilerin Problem Kurma ve Çözme Becerilerine Etkisi." EJER CONGRESS 2015 , Ankara, Turkey, 2015

AÇIL, E. And KAPLAN, A. (2015) . "APOS Teorisi Temelli Öğretimin Öğrencilerin Problem Kurma ve Çözme Becerilerine Etkisi." EJER CONGRESS 2015 , Ankara, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ELİF KILIÇOĞLU And author={ABDULLAH KAPLAN}, title={APOS Teorisi Temelli Öğretimin Öğrencilerin Problem Kurma ve Çözme Becerilerine Etkisi}, congress name={EJER CONGRESS 2015}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2015}}