Atıf Formatları
Kadın ve Tasarım-Tasarım Süreçlerine Stratejik Bakış
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Ayaz And C. Birin Atılgan, "Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Femvertising Kavramının Stratejik Açıdan Değerlendirilmesi: Reklam Örnekleri incelemesi," In Kadın ve Tasarım-Tasarım Süreçlerine Stratejik Bakış , Ankara: Akademisyen Kitabevi, 2024, pp.91-112.

Ayaz, E. And Birin Atılgan, C. Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Femvertising Kavramının Stratejik Açıdan Değerlendirilmesi: Reklam Örnekleri incelemesi. 2024. In Kadın ve Tasarım-Tasarım Süreçlerine Stratejik Bakış , Akademisyen Kitabevi, Ankara, 91-112.

Ayaz, E., & Birin Atılgan, C., (2024). Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Femvertising Kavramının Stratejik Açıdan Değerlendirilmesi: Reklam Örnekleri incelemesi. Kadın ve Tasarım-Tasarım Süreçlerine Stratejik Bakış (pp.91-112), Ankara: Akademisyen Kitabevi.

Ayaz, Esra, And CANSU BİRİN ATILGAN. "Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Femvertising Kavramının Stratejik Açıdan Değerlendirilmesi: Reklam Örnekleri incelemesi." In Kadın ve Tasarım-Tasarım Süreçlerine Stratejik Bakış , 91-112. Ankara: Akademisyen Kitabevi, 2024

Ayaz, Esra And Birin Atılgan, CANSU B. . "Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Femvertising Kavramının Stratejik Açıdan Değerlendirilmesi: Reklam Örnekleri incelemesi." Kadın ve Tasarım-Tasarım Süreçlerine Stratejik Bakış , Akademisyen Kitabevi, 2024, pp.91-112.

Ayaz, E. And Birin Atılgan, C. (2024) "Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Femvertising Kavramının Stratejik Açıdan Değerlendirilmesi: Reklam Örnekleri incelemesi", Kadın ve Tasarım-Tasarım Süreçlerine Stratejik Bakış . Ankara: Akademisyen Kitabevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={Esra Ayaz And author ={CANSU BİRİN ATILGAN}, chaptertitle={Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Femvertising Kavramının Stratejik Açıdan Değerlendirilmesi: Reklam Örnekleri incelemesi}, booktitle={ Kadın ve Tasarım-Tasarım Süreçlerine Stratejik Bakış}, publisher={Akademisyen Kitabevi}, city={Ankara},year={2024} }