Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Alternatif Veri Toplama Yaklaşımlarının Karşılaştırmalı Bir İncelemesi

VII. Uluslararası Akdeniz Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Hatay, Türkiye, 13 Haziran 2025, (Özet Bildiri)

Okul Öncesi Eğitimde Bilgi İşlemsel Düşünme: Gelişimsel Olarak Uygun Yaklaşımlar ve Etkinlik Örnekleri

VII. Uluslararası Akdeniz Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Hatay, Türkiye, 13 Haziran 2025, (Özet Bildiri)

Bibliometric analysis of artificial intelligence-focused research in education

16th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.1-13, (Tam Metin Bildiri)

The potential of using the Teachable Machine application for machine learning in education

16th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.14-22, (Tam Metin Bildiri)

Beyin dalgalarının analizinde NeuroSky MindWave aracının kullanılabilirlik özelliklerinin incelenmesi

14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, ss.100-110, (Tam Metin Bildiri)

Yalan ve aldatmanın toplumsal bir reflekse dönüşümü: Hakikat sonrası çağ

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

Eğitimde proje kültürünün gelişimi

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

Kolektif yaratıcılık üzerine eleştirel bir inceleme

XIII. Uluslararası Eğitin Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

Eğitim bağlamında sosyal kaytarma davranışı: Sistematik bir alanyazın taraması

4. Uluslararası GAP SOSYAL BİLİMLER Kongresi, 29 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

Türkçe öğretmen adaylarının dijital hikaye oluşturma deneyimleri

4. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

Localization of open source software: An example of Xerte Online Toolkits

Cemil Meriç - 10.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

İnternet üzerindeki riskler ve bu risklerle baş edebilme farkındalığı üzerine öğretmen adaylarının görüşleri

Cemil Meriç - 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

Eğitsel video izlenirliği üzerine ortaokul öğrencilerinin görüşleri

9. International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Eğitim ortamlarında kullanılan Artırılmış Gerçeklik yazılımları: Karşılaştırmalı bir inceleme

1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Scratch ile programlama eğitiminin öğrencilerin poblem çözme becerilerine etkisi

1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Fen ve Matematik eğitiminde geleneksel laboratuvar uygulamalarına bir alternatif: PhET simülasyonları

1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

Programlama eğitiminde yaşanan zorluklar ve çözüm önerileri

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

Proje tabanlı öğrenme yaklaşımına dayanan örnek uygulamalar: Arduino projeleri

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

Sosyal ağ analizi yazılımları üzerine karşılaştırmalı bir inceleme

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.262-268, (Tam Metin Bildiri)

Erken yaşta programlama eğitimi: Yurt dışı ve yurt içi perspektiflerinden bir bakış

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

Web teknolojilerinin gelişimi ve eğitim üzerindeki yansımaları: Karşılaştırmalı bir çalışma

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR-8), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.226-228, (Özet Bildiri)

Programlama öğretimi için bulut tabanlı entegre geliştirme ortamları

Fourth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

Öğrenme ve öğretme sürecinde mobil teknolojilerin kullanımı

Fourth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

Augmented reality use in educational meaning: A content analysis study

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), 16 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

Açık kaynak kodlu yazılımlarda çeviri ve uyarlama: XERTE Online ToolKits örneği

International Conference on New Trends in Educational Technology, 3 - 04 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Scratch yazılımı ile programlama öğretiminin durumu: Bir doküman inceleme çalışması

International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2015), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

MOOC platformlarının karşılaştırılması: Bir durum değerlendirmesi

8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 18 - 20 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Eğitimsel Sinirbilim: NeuroSky MindWave ile Beyin Dalgalarının Analizi

Akademik Araştırma Süreçlerinde Dijital Teknolojilerin Destekleyici Rolü: Teoriden Uygulamaya, BALAMAN FATİH, SAYGINER ŞENOL, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.127-145, 2024

Yeni medya sanatı üzerine panoramik bir inceleme

Pandemi Sürecinde Eğitim Bilimlerinde Yeni Yönelimler, Çetin Turhan, Türksever Ömer, Gökalp Ali, Editör, Hiperlink Yayınevi, İstanbul, ss.608-639, 2021

Yeni medya sanatı üzerine panoramik bir inceleme

Pandemi Sürecinde Eğitim Bilimlerinde Yeni Yönelimler, Çetin Turhan, Türksever Ömer, Gökalp Ali, Editör, Hiperlink Yayınevi, ss.608-639, 2021

Programlama eğitimi üzerine bir inceleme: Yaşanan zorluklar, mevcut uygulamalar ve güncel yaklaşımlar

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.693-710, 2018

Web tabanlı öğrenme ortamları: Yapılandırmacı öğrenme açısından bir inceleme

Eğitim Teknolojileri Okumaları, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, ss.573-584, 2018
Metrikler

Yayın

43

Atıf (Scopus)

7

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

62

Proje

12

Fikri Mülkiyet

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları