Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

The potential of using the Teachable Machine application for machine learning in education

16th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.14-22

Bibliometric analysis of artificial intelligence-focused research in education

16th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.1-13

Beyin dalgalarının analizinde NeuroSky MindWave aracının kullanılabilirlik özelliklerinin incelenmesi

14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, ss.100-110

Kolektif yaratıcılık üzerine eleştirel bir inceleme

XIII. Uluslararası Eğitin Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020

Yalan ve aldatmanın toplumsal bir reflekse dönüşümü: Hakikat sonrası çağ

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020

Eğitimde proje kültürünün gelişimi

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020

Eğitim bağlamında sosyal kaytarma davranışı: Sistematik bir alanyazın taraması

4. Uluslararası GAP SOSYAL BİLİMLER Kongresi, 29 Kasım - 01 Aralık 2019

Türkçe öğretmen adaylarının dijital hikaye oluşturma deneyimleri

4. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2019

Localization of open source software: An example of Xerte Online Toolkits

Cemil Meriç - 10.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018

İnternet üzerindeki riskler ve bu risklerle baş edebilme farkındalığı üzerine öğretmen adaylarının görüşleri

Cemil Meriç - 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018

Eğitsel video izlenirliği üzerine ortaokul öğrencilerinin görüşleri

9. International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018

Fen ve Matematik eğitiminde geleneksel laboratuvar uygulamalarına bir alternatif: PhET simülasyonları

1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017

Scratch ile programlama eğitiminin öğrencilerin poblem çözme becerilerine etkisi

1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017

Proje tabanlı öğrenme yaklaşımına dayanan örnek uygulamalar: Arduino projeleri

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017

Sosyal ağ analizi yazılımları üzerine karşılaştırmalı bir inceleme

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.262-268

Programlama eğitiminde yaşanan zorluklar ve çözüm önerileri

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017

Erken yaşta programlama eğitimi: Yurt dışı ve yurt içi perspektiflerinden bir bakış

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017

Web teknolojilerinin gelişimi ve eğitim üzerindeki yansımaları: Karşılaştırmalı bir çalışma

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR-8), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.226-228

Programlama öğretimi için bulut tabanlı entegre geliştirme ortamları

Fourth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016

Öğrenme ve öğretme sürecinde mobil teknolojilerin kullanımı

Fourth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016

Augmented reality use in educational meaning: A content analysis study

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), 16 - 18 Mayıs 2016

Açık kaynak kodlu yazılımlarda çeviri ve uyarlama: XERTE Online ToolKits örneği

International Conference on New Trends in Educational Technology, 3 - 04 Mayıs 2016

Scratch yazılımı ile programlama öğretiminin durumu: Bir doküman inceleme çalışması

International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2015), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015

MOOC platformlarının karşılaştırılması: Bir durum değerlendirmesi

8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 18 - 20 Ekim 2014
Kitap & Kitap Bölümleri

Eğitimsel Sinirbilim: NeuroSky MindWave ile Beyin Dalgalarının Analizi

Akademik Araştırma Süreçlerinde Dijital Teknolojilerin Destekleyici Rolü: Teoriden Uygulamaya, BALAMAN FATİH, SAYGINER ŞENOL, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.127-145, 2024

Yeni medya sanatı üzerine panoramik bir inceleme

Pandemi Sürecinde Eğitim Bilimlerinde Yeni Yönelimler, Çetin Turhan, Türksever Ömer, Gökalp Ali, Editör, Hiperlink Yayınevi, İstanbul, ss.608-639, 2021

Yeni medya sanatı üzerine panoramik bir inceleme

Pandemi Sürecinde Eğitim Bilimlerinde Yeni Yönelimler, Çetin Turhan, Türksever Ömer, Gökalp Ali, Editör, Hiperlink Yayınevi, ss.608-639, 2021

Web tabanlı öğrenme ortamları: Yapılandırmacı öğrenme açısından bir inceleme

Eğitim Teknolojileri Okumaları, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, ss.573-584, 2018

Programlama eğitimi üzerine bir inceleme: Yaşanan zorluklar, mevcut uygulamalar ve güncel yaklaşımlar

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.693-710, 2018
Metrikler

Yayın

42

Atıf (Scopus)

7

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

60

Proje

11

Fikri Mülkiyet

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları