Öğr. Gör. SEKVAN KUZU


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ

EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM

Metrikler

Yayın

13

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

3

Atıf (Scopus)

27

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

25

Açık Erişim

1

Eğitim Bilgileri

2021 - 2024

2021 - 2024

Ön Lisans

Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Türkiye

2011 - 2015

2011 - 2015

Doktora

Gaziantep Üniversitesi, Türkiye

2009 - 2011

2009 - 2011

Yüksek Lisans

Dicle Üniversitesi, Türkiye

2009 - 2011

2009 - 2011

Yüksek Lisans

Dicle Üniversitesi, Türkiye

2004 - 2008

2004 - 2008

Lisans

Selçuk Üniversitesi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Doktora

Öğretim ilke ve yöntemleri ders programının değerlendirilmesi

Gaziantep Üniversitesi

2011

2011

Yüksek Lisans

Fen bilgisi öğretmenlerinin yansıtıcı düşünmeye ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi: Şırnak ili örneği

Dicle Üniversitesi

Yabancı Diller

İngilizce

Akademik Unvanlar / Görevler

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi

Akademi Dışı Deneyim

2010 - 2011

2010 - 2011

Proje Uzmanı

Dicle Üniversitesi, Proje Uzmanı

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2015

2015

1. Idendification of the Prospective Teachers Opinions for Using Socio Scientific Issue in Argumentation Based Teaching

KUZU S., GÜR E., TÜYSÜZ C., BİLGİN İ., TATAR E.

The 3rd International Congress on Curriculun and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

2. Üniversite Öğrencilerinin Kendini Sabotaj Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

CANPOLAT M., KUZU S., SEVİLAY C.

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

3. Öğretmen Adayları İçin Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersi Öz Yeterlilik Ölçeği Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması

KUZU S., DEMİR S.

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

4. An Investigation of the Achievements of Science Process Skills Curriculum in Science Course at 3rd and 4th Grade Primary School

KUZU S., Güleryüz G., TÜYSÜZ C., CEYLAN E., CANPOLAT M.

The 3rd International Congress on Curriculun and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

5. Akademik yönden başarılı üniversite öğrencilerinin aktif dinleme stratejilerinin değerlendirilmesi

CANPOLAT M., KUZU S., YILDIRIM B., CANPOLAT S.

1. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

6. Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin belirlenerek bölümlere göre karşılaştırılması

KUZU S., BALAMAN F., CANPOLAT M.

5. International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

7. Moodle kullanılarak gerçekleştirilen web destekli eğitim hakkındaki öğrenci görüşleri

KUZU S., BALAMAN F.

5. International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

8. 5. Sınıf Türkçe ders kitabının eleştirel düşünme standartlarına göre incelenmesi

CANPOLAT M., CANPOLAT S., KUZU S., BALAMAN F., ALKAN S.

5. International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 27

h-indeksi (SCOPUS): 2