Metrikler
Eğitim Bilgileri
2021 - 2024
2021 - 2024Ön Lisans
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Türkiye
2011 - 2015
2011 - 2015Doktora
Gaziantep Üniversitesi, Türkiye
2009 - 2011
2009 - 2011Yüksek Lisans
Dicle Üniversitesi, Türkiye
2009 - 2011
2009 - 2011Yüksek Lisans
Dicle Üniversitesi, Türkiye
2004 - 2008
2004 - 2008Lisans
Selçuk Üniversitesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Doktora
Öğretim ilke ve yöntemleri ders programının değerlendirilmesi
Gaziantep Üniversitesi
2011
2011Yüksek Lisans
Fen bilgisi öğretmenlerinin yansıtıcı düşünmeye ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi: Şırnak ili örneği
Dicle Üniversitesi
Yabancı Diller
İngilizce
Akademik Unvanlar / Görevler
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Akademi Dışı Deneyim
2010 - 2011
2010 - 2011Proje Uzmanı
Dicle Üniversitesi, Proje Uzmanı
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2014
20141. An investigation of teachers’ beliefs about learning Istraživanje o uvjerenjima što ih učitelji imaju o učenju
Bay E., Ilhan M., Aydın Z., Kinay İ., Yiğit C., Kahramanoğlu R., et al.
Croatian Journal of Education
, cilt.16, sa.3, ss.55-90, 2014 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2015
20151. Öğretmen Adayları İçin Öğretim İlke Ve Yöntemleri Dersi Öz Yeterlilik Ölçeği nin Geliştirilmesi
KUZU S., DEMİR S.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.12, sa.32, ss.401-415, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
20152. Öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin bazı değişkenler açısından değerlendirilmesi
KUZU S., DEMİR S., CANPOLAT M.
Eğitimde Kuram ve Uygulama Dergisi , cilt.11, sa.4, ss.1089-1105, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
20153. Active listening strategies of academically successful university students
Canpolat M., Kuzu S., Yıldırım B., Sevilay C.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.60, ss.163-180, 2015 (Scopus)
2014
20144. Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin belirlenerek bölümlere göre karşılaştırılması
KUZU S., BALAMAN F., CANPOLAT M.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.257-264, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2015
20151. Idendification of the Prospective Teachers Opinions for Using Socio Scientific Issue in Argumentation Based Teaching
KUZU S., GÜR E., TÜYSÜZ C., BİLGİN İ., TATAR E.
The 3rd International Congress on Curriculun and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
20152. Üniversite Öğrencilerinin Kendini Sabotaj Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
CANPOLAT M., KUZU S., SEVİLAY C.
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
20153. Öğretmen Adayları İçin Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersi Öz Yeterlilik Ölçeği Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması
KUZU S., DEMİR S.
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
20154. An Investigation of the Achievements of Science Process Skills Curriculum in Science Course at 3rd and 4th Grade Primary School
KUZU S., Güleryüz G., TÜYSÜZ C., CEYLAN E., CANPOLAT M.
The 3rd International Congress on Curriculun and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2014
20145. Akademik yönden başarılı üniversite öğrencilerinin aktif dinleme stratejilerinin değerlendirilmesi
CANPOLAT M., KUZU S., YILDIRIM B., CANPOLAT S.
1. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
20146. Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin belirlenerek bölümlere göre karşılaştırılması
KUZU S., BALAMAN F., CANPOLAT M.
5. International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
20147. Moodle kullanılarak gerçekleştirilen web destekli eğitim hakkındaki öğrenci görüşleri
KUZU S., BALAMAN F.
5. International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
2014