Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ÖĞRETİM PROGRAMINA BAĞLILIK VE ÖĞRETİM PROGRAMINI UYARLAMA İKİLEMİNİ AŞMAK: BİR ÖĞRETMENİN ÖĞRETİM PROGRAMINI KULLANMA MODELİ
Mustafa Kemal Üniversitesi Tıp Dergisi
, cilt.6, sa.9, ss.1-21, 2022 (Hakemli Dergi)
DEVELOPING A THINKING CULTURE IN THE CLASSROOM: A PARTICIPATORY ACTION RESEARCH
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHO-EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.10, sa.3, ss.153-172, 2021 (Hakemli Dergi)
An Evaluation of the English Language Teaching Textbooks within the Context of Culture of Thinking
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.10, sa.1, ss.583-628, 2020 (Hakemli Dergi)


ÖĞRETMENLİK YOLUNDA FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI DERSİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.39, ss.22-47, 2019 (Hakemli Dergi)

Öğretmen Adayları İçin Çok Kültürlü Eğitime Duyarlılık Ölçeği: Bir Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.103-116, 2016 (Hakemli Dergi)
Ergenlerin Okul Yaşam Kalitesi İle Yaşam Doyumunun Problem Çözme ve Sosyal Destekle İlişkisi: Afgan-Özbekleri İle Yapılan Bir Yapısal Eşitlik Modeli Çalışması
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.9, sa.43, ss.1405-1417, 2016 (Hakemli Dergi)
Problem Solving, metacognition and epistemological beliefs in 6th, 7th and 8th grade students
Uluslararası İnsan Bilimleri Dersgisi
, cilt.9, sa.2, ss.1402-1428, 2012 (Hakemli Dergi)
Polis Adaylarının “Demokrasi” Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla İncelenmesi
Polis Bilimleri Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.147-178, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
The Evaluation of The ELT Textbooks Within The Context of Culture of Thinking
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Investigation of Prospective Teachers’ Opinions on Cultural Awareness: A Case Study
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
Ergenlerin Okul Yaşam Kalitesi ile Yaşam Doyumunun Problem Çözme ve Sosyal Destekle İlişkisi
XIII.Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 07 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
Çok Kültürlü Eğitime Duyarlı Öğretmen Adayları Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Internatıonal Conference on New Trends in Education, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
Düşünme Kültürünün Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Polis Adaylarının Demokrasi Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla İncelenmesi
Polis Eğitim Programlarının Toplumsal Temelleri ve Çağdaş Gelişmeler Sempozyumu, Adana, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2009, ss.28, (Özet Bildiri)
Polis adaylarının düşünme ihtiyaçlarının düşünme eğitimi bağlamında değerlendirilmesi
Polis adaylarının düşünme ihtiyaçlarının düşünme eğitimi bağlamında değerlendirilmesi, Adana, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2009, (Özet Bildiri)
Examining the Level of the Preservice Teachers’ Acquisition of the “Education” Concept Based on Vygotsky’s View
the International Conference of Affective Education in Action, 28 - 30 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)
Examining The Levels of The Preservice Teachers Acquistion of The Education Concept Based on Vygostky s View
Affective Education in Action, 28 - 30 Temmuz 2007, (Tam Metin Bildiri)
Examining The Levels of The Preservice Teachers’ Acquisition of The ‘Education’ Concept Based on Vygotsky View
International Conference on the Affective Education in Action, 28 - 30 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)
Cognitive Moral Development Levels Of Elementary School Children A Qualitative Study on Honesty
European Affective Education Network, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.141-155, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Eğitim Programı ve Öğretim Hedefleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Dr Öğretim Üyesi Lili HURİOĞLU, Doç. Dr. Akın Efendioğlu, Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.19-42, 2018