Öğr. Gör. OĞUZ OYPAN


ANTAKYA MESLEK YÜKSEKOKULU, TOPTAN VE PERAKENDE SATIŞ BÖLÜMÜ

EMLAK YÖNETİMİ PR.

Metrikler

Yayın

13

Yayın (Scopus)

3

Atıf (Scopus)

38

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

72

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (Diğer Toplam)

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2018 - 2021

2018 - 2021

Doktora

Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Türkiye

2014 - 2018

2014 - 2018

Bütünleşik Doktora

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

2008 - 2012

2008 - 2012

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2021

2021

Doktora

Genişletilmiş planlı davranış teorisi temelinde enerji tasarruflu ürünleri satın alma davranışı

Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

Akademik Unvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi

Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, ANTAKYA MESLEK YÜKSEKOKULU, TOPTAN VE PERAKENDE SATIŞ BÖLÜMÜ

2018 - 2021

2018 - 2021

Araştırma Görevlisi

Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Verdiği Dersler

Ön Lisans

Ön Lisans

Girişimcilik ve Küçük İşletme Yönetimi

Emlak Pazarlama

Uluslararası Pazarlama

Mesleki Uygulamalar

Dijital Pazarlama

Araştırma Yöntem ve Teknikleri

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Pazarlama Araştırması

Emlak Yönetimi ve Pazarlaması

Marka Yönetimi

Tüketici Davranışları

Bitirme Projesi

Toplumsal Hizmet Projeleri

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

1. Antecedents of Consumers’ E-Waste Recycling Behavioral Intentions Based on Theory of Planned Behavior

URAL T., OYPAN O.

YUVAM-YIRCoBS’21 5 thYeditepe International Research Conference on Business Strategies “Circular Economy for a Sustainable Future: A Multidisciplinary Approach ”, 26 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Z Kuşağı ve Dijital Oyun Bağımlılığı

OYPAN O., İZMİR O.

Z Kuşağını Anlamak! İnsan Kaynakları Yönetimi ve Pazarlama Araştırmaları, Atalay, Emine; Tor Kadıoğlu, Cansu, Editör, Nobel Yayınevi, ss.225-241, 2022

2022

2022

2. Sağlık Kurumlarında Hizmet Pazarlaması

İZMİR O., OYPAN O.

SAĞLIK KURUMLARINDA GÜNCEL PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI, Çelik, B.; Tor Kadıoğlu, C., Editör, EFE AKADEMİ, ss.87-104, 2022

2022

2022

3. COVID-19 Salgınına Yönelik Algıların Tespiti: Salgın Hakkında Doğru Bilinen Yanlışlara Sosyal Pazarlama Bağlamında Çözüm Önerileri

İZMİR O., OYPAN O.

PANDEMİ SONRASI PAZARLAMA STRATEJİLERİ, Öztürk Esra, Tor Kadıoğlu Cansu, Editör, GAZİ Yayınevi, ss.207-233, 2022


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 38

h-indeksi (SCOPUS): 1