Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

İlkokul Türkçe ders kitaplarında yer alan metinlerin okunabilirlik düzeyleri

VIII. International Congress on Education and Social Sciences, Türkiye, 05 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)

Eğitici Oyunların Türkçe Öğrenen Suriyeli Öğrencilerin Yazma Becerisine Etkisi

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

Türkiye’deki Suriyeli Öğrencilerin Konuşma ve Dinleme Becerilerine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaklaşımları

18th International Primary Teacher Education Symposium, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlere Yönelik Akademik Yazma Programı: Gereksinim Çözümlemesi

XIV. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı / Bakü, Baku, Azerbaycan, 26 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

The Evaluations of Primary School Teacher Candidates about Micro-TeachingTechnique Applied in Early Reading and Writing Course

International Congress of Science, Education and Technology Research, 10 - 12 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)

An Empirical Analysis about Economic and Institutional Determiners ofEducation Quality

International Congress of Science, Education and Technology Research, Odessa, Ukrayna, 10 - 12 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)

Türkçe Eğitimi ve Edebiyat Alanlarındaki Yüksek Lisans Tez Özetlerinin Sözbilimsel Yapısı

XIII. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı, Varşova, Polonya, 25 - 28 Eylül 2018, ss.205-2013, (Tam Metin Bildiri)

Dil Eğitimi Öğretmen Adaylarının Dilbilim Yeterlilikleri

11. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı (Ankara Üniversitesi), Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğrenen Suriyeli Çocukların Sesli Okumalarında Sesbirim Kullanımlarındaki Sorunlar

10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı (Okan Üniversitesi), İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

Hatay’da Çocuk Oyunları

Mediterranean Internaıonal Conference on Social Sciences, Podgorica, Karadağ, 19 - 22 Mayıs 2017, cilt.1, ss.191, (Özet Bildiri)

Türkçe Eğitimi ve Edebiyat Alanlarındaki Makale Başlıklarının Sözdizimsel Yapısı

3rd International Symposium on Language Education and Teaching, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.10, (Özet Bildiri)

Türkçe ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Oluşturdukları Tartışmacı Metinlerde Kaçınmalar ve Vurgulayıcılar

XI. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı, Budapest, Macaristan, 25 - 28 Eylül 2016, ss.631-634, (Tam Metin Bildiri)

8 Sınıf Öğrencilerinin Öyküleyici Metinlerinde Paragraf Düzeyindeki Sorunlar

9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Burdur, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.255-261, (Tam Metin Bildiri)

Türkçe Eğitimi Alanındaki Yüksek Lisans Tezlerinin Yöntem Bölümlerine İlişkin Sözbilimsel Yapı Özellikleri

8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi – Öğretimi Kurultayı (İstanbul Üniversitesi), İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

Eğitim Alanında Yapılan Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerine Ait Özet Metinlerinin Özet Yazım Tekniği Bakımından Değerlendirilmesi

V. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı (05-06 Temmuz 2012). Mersin Üniversitesi, Mersin, Türkiye, 5 - 06 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmenlerinin Çocuk Edebiyatı ile ilgili Görüşleri Üzerine Nitel Bir Araştırma

3. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011, ss.109-119, (Tam Metin Bildiri)

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Programı ile ilgili Okutman ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi.

4. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, Sakarya, Türkiye, 8 - 09 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretim Programı İle İlgili Okutman ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi

IV. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Sakarya, Türkiye, 8 - 09 Eylül 2011, ss.81, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Akademik Yazma

Eğiten Yayınevi, Ankara, 2022

Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Uygulama Süreci

İlk Okuma Yazma ve Türkçe Öğretimi, Onan Bilginer, Kan Mustafa Onur, Editör, Nobel, Ankara, ss.327-344, 2018
Metrikler

Yayın

55

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

593

H-İndeks (Scholar)

15

Atıf (TrDizin)

68

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

193

H-İndeks (Sobiad)

9

Atıf (Diğer Toplam)

156

Proje

5

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları