SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
An Investigation of the Speech Skills of Children Living in Rural and Urban Areas
Science Insights Education Frontiers
, cilt.19, sa.2, ss.3073-3087, 2023 (Hakemli Dergi)
AKADEMİK YAZMA ALANINDAKİ MAKALELERDE KULLANILAN ANAHTAR SÖZCÜKLERİN BAŞLIK VE ÖZETLE EŞLEŞMELERİNİN SİSTEMATİK İNCELENMESİ
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.52, ss.231-242, 2023 (Hakemli Dergi)
Uzaktan ve çevrim içi eğitim yoluyla yapılan Türkçe eğitimi çalışmalarının incelenmesi
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, cilt.32, ss.100, 2023 (Hakemli Dergi)
Interactive Metadiscourse Markers in the Turkish Articles on Science and Social Sciences
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.16, sa.3, 2021 (Hakemli Dergi)
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin İkna Edici Yazma Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.6, sa.5, ss.2228-2246, 2017 (Hakemli Dergi)
İlk Okuma Yazma Öğretiminde İzlenen Aşamalarda İki Dilli Çocukların Yaşadıkları Sorunlarve Bu Sorunlara Dair Çözüm Önerileri
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.519-533, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Akademik Yazma Alanında Yapılan Lisansüstü Tezler
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.6, sa.2, ss.1037-1048, 2017 (Hakemli Dergi)
İki Dilli İlkokul Öğrencilerinin Dikte ve Yazma Becerisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.217-225, 2017 (Hakemli Dergi)
Beklenti Kılavuzu Stratejisinin 8 Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi
Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi
, cilt.8, sa.31, ss.175-182, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkçe Eğitimi Alanındaki Yüksek Lisans Tezlerinin Giriş Bölümlerine İlişkin Sözbilimsel Hareket ve Adımlar
JOURNAL OF WORLD OF TURKS
, cilt.7, sa.3, ss.33-52, 2015 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Metin Oluşturmadaki Sorunları
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.550-562, 2015 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Metin Oluşturabilme Becerileri
JOURNAL OF WORLD OF TURKS
, cilt.7, sa.2, ss.183-192, 2015 (Hakemli Dergi)
Türkçe Eğitimi Alanındaki Yüksek Lisans Tezlerinin Bulgular Tartışma Sonuç Bölümlerine İlişkin Sözbilimsel Yapı Özellikleri
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.1-19, 2014 (Hakemli Dergi)
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Programı ile ilgili Okutman ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.24, ss.29-42, 2013 (Hakemli Dergi)
Lisansüstü Tezlere Ait Özet Metinlerinin Yazım Tekniği Bakımından Değerlendirilmesi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.9, sa.4, ss.299-313, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 7 Sınıf Türkçe Ders Kitabının Dil ile ilgili Kültür Ögeleri Açısından İncelenmesi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.239-256, 2011 (Hakemli Dergi)
Türkçe derslerindeki performans ödevleri konusunda öğretmen ve öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.22-55, 2009 (Hakemli Dergi)

Türkçe Derslerindeki Performans Ödevleri Konusunda Ögretmen ve Ögrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.22-55, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
İlkokul Türkçe ders kitaplarında yer alan metinlerin okunabilirlik düzeyleri
VIII. International Congress on Education and Social Sciences, Türkiye, 05 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlere Yönelik Akademik Yazma Programı: Gereksinim Çözümlemesi
XIV. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı / Bakü, Baku, Azerbaycan, 26 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
The Evaluations of Primary School Teacher Candidates about Micro-TeachingTechnique Applied in Early Reading and Writing Course
International Congress of Science, Education and Technology Research, 10 - 12 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)
An Empirical Analysis about Economic and Institutional Determiners ofEducation Quality
International Congress of Science, Education and Technology Research, Odessa, Ukrayna, 10 - 12 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)
Türkçe Eğitimi ve Edebiyat Alanlarındaki Yüksek Lisans Tez Özetlerinin Sözbilimsel Yapısı
XIII. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı, Varşova, Polonya, 25 - 28 Eylül 2018, ss.205-2013, (Tam Metin Bildiri)
Dil Eğitimi Öğretmen Adaylarının Dilbilim Yeterlilikleri
11. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı (Ankara Üniversitesi), Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
Türkçe Eğitimi ve Edebiyat Alanlarındaki Makale Başlıklarının Sözdizimsel Yapısı
3rd International Symposium on Language Education and Teaching, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.10, (Özet Bildiri)
Türkçe ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Oluşturdukları Tartışmacı Metinlerde Kaçınmalar ve Vurgulayıcılar
XI. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı, Budapest, Macaristan, 25 - 28 Eylül 2016, ss.631-634, (Tam Metin Bildiri)
8 Sınıf Öğrencilerinin Öyküleyici Metinlerinde Paragraf Düzeyindeki Sorunlar
9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Burdur, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.255-261, (Tam Metin Bildiri)
Türkçe Eğitimi Alanındaki Yüksek Lisans Tezlerinin Yöntem Bölümlerine İlişkin Sözbilimsel Yapı Özellikleri
8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi – Öğretimi Kurultayı (İstanbul Üniversitesi), İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
Türkçe Öğretmenlerinin Çocuk Edebiyatı ile ilgili Görüşleri Üzerine Nitel Bir Araştırma
3. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011, ss.109-119, (Tam Metin Bildiri)
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Programı ile ilgili Okutman ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi.
4. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, Sakarya, Türkiye, 8 - 09 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretim Programı İle İlgili Okutman ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
IV. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Sakarya, Türkiye, 8 - 09 Eylül 2011, ss.81, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Akademik Yazma
Eğiten Yayınevi, Ankara, 2022
Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Uygulama Süreci
İlk Okuma Yazma ve Türkçe Öğretimi, Onan Bilginer, Kan Mustafa Onur, Editör, Nobel, Ankara, ss.327-344, 2018