Eğitim Bilgileri
1998 - 2004
1998 - 2004Doktora
Çukurova Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
1996 - 1998
1996 - 1998Yüksek Lisans
Çukurova Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
1992 - 1996
1992 - 1996Lisans
Çukurova Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2004
2004Doktora
Grup ve yarıgrup takdimleri
Çukurova Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
1998
1998Yüksek Lisans
Finite Nilpotent and Solvable Groups
Çukurova Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
Yabancı Diller
İngilizce
Akademik Unvanlar / Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorProf. Dr.
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorDoç. Dr.
2005 - 2010
2005 - 2010Yrd. Doç. Dr.
1997 - 2004
1997 - 2004Araştırma Görevlisi
Çukurova Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi
Yönetimsel Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam Ediyor2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam Ediyor2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam Ediyor2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam Ediyor2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam Ediyor2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam Ediyor2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam EdiyorAkademi Dışı Deneyim
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Mustafa Kemal Üniversitesi, Doç. Dr.
2005 - 2010
2005 - 2010Yrd. Doç. Dr.
Mustafa Kemal Üniversitesi, Yrd. Doç. Dr.
1997 - 2004
1997 - 2004Arş. Gör.
Çukurova Üniversitesi, Arş. Gör.
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Genel Matematik 2
Yaratıcı Drama Çalışmaları ile Matematik Öğretimi
Genel Matematik 1
Yaratıcı Drama Çalışmalarıyla Matematik Öğretimi
Özel Öğretim Yöntemleri
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Yaratıcı Drama Yaklaşımı ile Matematik Öğretimi
Temel Matematik 2
Matematik Öğretimi 2
Matematik Öğretimi 1
Temel Matematik 1
Yönetilen Tezler
2014
2014Yüksek Lisans
Kuantum Öğrenme Modelinin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin akademik başarıları bilimsel süreç becerileri ve matematiğe ilişkin tutumları üzerine etkisi
MİNİSKER M. (Danışman)
G.ŞÖHRETLİ(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Rehberlik çalışmalarının ilköğretim 8. sınıf öğrencilerinin matematik dersine karşı tutumu ve matematik dersi başarısına etkisi
MİNİSKER M. (Danışman)
K.ÜÇEÇAM(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinde okuduğunu anlama becerisi ile matematik dersindeki akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
MİNİSKER M. (Danışman)
M.DENİZ(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İlkögretim 8. sınıf matematik ders kitapları ile ilgili öğretmen görüşleri
MİNİSKER M. (Danışman)
Y.KURTULMUŞ(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2015
2015Some properties of a class of polyhedral semigroups based upon the subword reversing method
MİNİSKER M.
Bulletin of the Iranian Mathematical Society
, cilt.41, sa.1, ss.57-63, 2015 (SCI-Expanded)
2009
2009Rank properties of certain semigroups
MİNİSKER M.
Semigroup Forum
, cilt.78, sa.1, ss.99-105, 2009 (SCI-Expanded)
2005
2005Minimal presentations and embedding into inefficient semigroups
AYIK H., Minisker M., Vatansever B.
Algebra Colloquium
, cilt.12, sa.1, ss.59-65, 2005 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2018
2018Questioning Skills of Eighth-Grade Students’ in the Process of Problem Solving Verbal Problems
GÖKKURT B., USTA N., DEMİR Ö., MİNİSKER M.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2018 (Hakemli Dergi)
2015
2015Difficulties and Errors of 1st Grade Computer Teaching and Technology Department Students on Discontinuity Types of Partial Functions and Some Certain Functions
MİNİSKER M.
Pure and Applied Mathematics Journal , cilt.4, sa.3, ss.66-69, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015The period of 2 step and 3 step sequences in direct product of monoids
MİNİSKER M.
Journal of Advances in Mathematics , cilt.10, sa.3, ss.3303-3308, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
20158 TH GRADE STUDENTS ATTITUDES TOWARDS MATHEMATICS APPLIED GUIDANCE ACTIVITIES AND MATHEMATICS COURSE SUCCESS APPLIED GUIDANCE ACTIVITIES
MİNİSKER M., ÜÇEÇAM K.
Journal of Advances in Mathematics , cilt.10, sa.4, ss.3380-3384, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
2018Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Eğitim Öğretim Sürecinde Verdikleri Proje Ödevlerine İlişkin Görüşlerinin Proje Tabanlı Öğrenmeye Uygunluğu
Gül E., MİNİSKER M.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin farklı değişkenler açısından değerlendirilmesi
GÖKKURT B., YILMAZ M., MİNİSKER M.
Int. Conf. on Lifelong Learning 2015, 29 - 31 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Formasyon öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin değerlendirilmesi
GÖKKURT B., YILMAZ M., MİNİSKER M., AYAZ M.
International Conference on Life Long Learning 2015, 29 - 31 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Teacher s views regarding gossip and rumour mechanism and its effect on the motivation of teachers studies a qualitative study
AKLAR S., MİNİSKER M.
Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu 2015, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015İlköğretim 5 sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama başarısı ile matematik dersi akademik başarısı arasındaki ilişkinin incelenmesi
MİNİSKER M., KESKİN M., BAŞPINAR A.
14. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2013
2013Kuantum Öğrenme Modelinin Matematik Öğretiminde Kullanımına İlişkin Örnek Sınıf İçi Uygulamalar
ŞÖHRETLİ G., MİNİSKER M., AY Y.
XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Ocak 2013, (Özet Bildiri)
2013
2013Difficulties and Errors of 1st Grade Computer Teaching and Technology Department Students on discontinuity kinds of partial functions and some certain functions
Minisker M.
International Conference on Innovation and Challenges in Education, Kütahya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.43-52, (Tam Metin Bildiri)
2004
2004Inefficency of CLmn
Minisker M.
17. Ulusal Matematik Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 23 - 26 Eylül 2004, ss.16-22, (Tam Metin Bildiri)
2003
2003Minimal Presenatations and Embedding Into Inefficient Semigroups
Minisker M.
16. Ulusal Matematik Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2003, ss.23-32, (Tam Metin Bildiri)
2001
2001Efficiency of Chain and Inefficiency of its direct product
Minisker M.
14. Ulusal Matematik Sempozyumu, Van, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2001, ss.16-23, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2009
2009Geometri
Minisker M., Artut P.
Temel Matematik 1-2, Ahmet Kaçar, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.32-50, 2009
Desteklenen Projeler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam Ediyor
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi bünyesinde Matematik Sınıfı Oluşturma ve Fakültede Uygulamaya Geçirme Projesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
MİNİSKER M.
2020 - 2022
2020 - 2022
Eğitim Fakültesi Matematik Laboratuvarı
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
KILIÇOĞLU E. (Yürütücü), ERBAY O., ŞÖHRETLİ G., SAYGINER Ş., MİNİSKER M.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Temmuz 2024
Temmuz 2024