Dr. Öğr. Üyesi HÜSEYİN İNALTUN


EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ


Yayınlardaki İsimler: Inaltun Hüseyin

Metrikler

Yayın

23

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

85

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (Sobiad)

21

H-İndeks (Sobiad)

2

Proje

1

Açık Erişim

1

Eğitim Bilgileri

2013 - 2019

2013 - 2019

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

2011 - 2013

2011 - 2013

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

2007 - 2011

2007 - 2011

Lisans

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi , Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2019

2019

Doktora

Fen bilgisi öğretmenleri için geliştirilen biçimlendirici değerlendirmeye yönelik hizmet içi eğitim modülünün etkinliğinin incelenmesi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2013

2013

Yüksek Lisans

Fen bilgisi öğretmen adaylarının kavramlar arası ilişki kurma düzeyleri ile fene yönelik motivasyonel inançları ve öz düzenlemeleri arasındaki ilişkinin incelenmesi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Yabancı Diller

C2 Ustalık

C2 Ustalık

İngilizce

Akademik Unvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

2019 - 2022

2019 - 2022

Araştırma Görevlisi Dr.

Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

2018 - 2019

2018 - 2019

Araştırma Görevlisi

Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

2012 - 2018

2012 - 2018

Araştırma Görevlisi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi

2012 - 2012

2012 - 2012

Araştırma Görevlisi

Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Fark Etme Beceri Düzeylerini Etkileyen Değişkenler

İNALTUN H.

International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.1285-1286, (Özet Bildiri)

2023

2023

Lisansüstü Tezlerde Odaklanılan Bilimsel Süreç Becerileri

İNALTUN H.

International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

2021

2021

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Değerlendirme Etkinliklerinin Fark Etme Uygulaması Açısından İncelenmesi

İNALTUN H.

8th International Eurasian Educational Research Congress ONLINE, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

2018

2018

Fen alanında geliştirilen çok aşamalı testler: Literatür taraması

ERCAN J., İNALTUN H., IRMAK M., YANIŞ H., YÜRÜK N.

XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biçimlendirici Değerlendirme Stratejilerinin İncelenmesi

İNALTUN H., ATEŞ S.

Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2016

2016

Üç Aşamalı Tanılayıcı Test Geliştirme Süreci: İş Güç ve Enerji Konusu

YANIŞ H., ERCAN J., IRMAK M., İNALTUN H., YÜRÜK N.

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Motivasyonel İnançlarının Kavramsal Bilgi Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi

İNALTUN H., ATEŞ S.

Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.121-122, (Özet Bildiri)

2015

2015

Effects of Key Facets of Motivation and Self Regulation on Students Conceptual Understandings on Electric Current

İNALTUN H., ATEŞ S.

2015 NARST Annual International Conference, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

Fen Bilimleri Öğrenimi Motivasyon ve Öz Düzenleme Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

İNALTUN H., ATEŞ S.

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İş Güç Enerji Konusunda Sahip Oldukları Alternatif Kavramların Belirlenmesi

İNALTUN H., IRMAK M., ERCAN J., YANIŞ H., YÜRÜK N.

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

Investigating Differences in Preservice Science Teachers Resource Management Strategies in Preparing Laboratory Report

İNALTUN H., IRMAK M., YANIŞ H., ERCAN J.

PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, Roma, İtalya, 6 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.4140-4144, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

Fen Okuryazarlığı ve Duyuşsal Özellikler

ŞAHİN F., İNALTUN H.

Fen Okuryazarlığı, Ateş Salih, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.158-177, 2023

2023

2023

Fen Okuryazarlığı ve Değerler

İNALTUN H.

Fen Okuryazarlığı, Ateş Salih, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.178-193, 2023


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 9

h-indeksi (SCOPUS): 2