Arş. Gör. Dr. ERHAN CEYLAN


EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ

Metrikler

Yayın

21

Atıf (Scholar)

135

H-İndeks (Scholar)

7

Proje

1

Eğitim Bilgileri

2022 - 2023

2022 - 2023

Ön Lisans

Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Türkiye

2017 - 2023

2017 - 2023

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

2014 - 2016

2014 - 2016

Yüksek Lisans

Türkiye

2008 - 2012

2008 - 2012

Lisans

Türkiye

Yaptığı Tezler

2023

2023

Doktora

Etkileşimli E-Kitap Destekli Ters Yüz Öğrenme Modelinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Astronomi Konularındaki Akademik Başarı ve İlgisine Etkisi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2016

2016

Yüksek Lisans

GEMS programının fen bilgisi öğretmen adaylarının "Dünya, ay ve yıldızlar" konularındaki başarılarına, öz yeterliliklerine, tutumlarına ve bilimsel muhakemelerine etkisinin incelenmesi

Yabancı Diller

İngilizce

Akademik Unvanlar / Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

Fen Bilgisi Eğitiminde REACT Stratejisiyle İlgili Türkiye’de Yapılmış Tez Çalışmalarının İncelenmesi

CEYLAN H., CEYLAN E., KALAYCI S.

Uluslararası ESEP Eğitim Bilimleri ve Etkili Uygulamalar Kongresi, Hatay, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2023, ss.194-195, (Özet Bildiri)

2023

2023

Fen Bilgisi Eğitiminde Genetik Konularındaki Kavram Yanılgıları ile İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

CEYLAN H., CEYLAN E., KALAYCI S.

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

2018

2018

Öğretmenlik Yolunda Fen Öğrenme ve Öğretme Süreci: Bir Durum Çalışması

CEYLAN E., GÜZEL YÜCE S., KOÇ Y.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1858-1860, (Özet Bildiri)

2018

2018

Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Fen Bilimlerine YönelikMetaforik Algıları

YILDIRIM H. İ., CEYLAN E.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

Fen ve Matematik eğitiminde geleneksel laboratuvar uygulamalarına bir alternatif: PhET simülasyonları

CEYLAN E., SAYGINER Ş.

1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

FETEMM Etkinliği Tasarlayan Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FETEMM’e Yönelik Görüşleri

CEYLAN E., UZUN S.

1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

LUNA’NIN BİLİM DÜNYASI ÇİZGİ FİLMİNİN KAVRAM ÖĞRETİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

KÖROĞLU M., CEYLAN E.

Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.774-775, (Özet Bildiri)

2017

2017

GEMS Etkinliklerine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri

ŞÖHRETLİ G., CEYLAN E.

7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

GEMS Programının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavramsal Değişimlerine Etkisi

CEYLAN E., ŞÖHRETLİ G.

7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.163, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

İlkokul Kapsamındaki Fen Eğitimi Çalışmalarının İçerik Analizi

Tatar E., CEYLAN E., Bilgin İ., KARAKUYU A.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bodrum, Türkiye, 11 Mayıs 2016, ss.756-763, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

İLKOKUL KAPSAMINDAKİ FEN EĞİTİMİ ÇALIŞMALARININ İÇERİK ANALİZİ

TATAR E., CEYLAN E., BİLGİN İ., KARAKUYU A.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

MISCONCEPTIONS OF PROSPECTIVE TEACHERS ABOUT VELOCITY AND SPEED CONCEPTS

ÇAKMAK H. M., CEYLAN E., TATAR E.

14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

MISCONCEPTIONS OF PROSPECTIVE TEACHERS ABOUT HEAT AND TEMPERATURE CONCEPTS

ÇAKMAK H. M., TATAR E., CEYLAN E.

14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

An Investigation of the Achievements of Science Process Skills Curriculum in Science Course at 3rd and 4th Grade Primary School

KUZU S., Güleryüz G., TÜYSÜZ C., CEYLAN E., CANPOLAT M.

The 3rd International Congress on Curriculun and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)