Makaleler
1
Tümü (1)
TRDizin (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
1. Sınıf Öğretmenliği Lisans Programına Kayıt Yaptıran Öğrencilerin Azim Düzeyleri ve Öğretmenliğe Yönelik Tutumları
23. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
6. Öz Denetim Değerini Konu Edinen (2-10 Yaş) Çocuk Kitaplarının İncelenmesi
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
7. Sınıf İçi Etkileşime İlişkin Öğretmen Özelliklerinin İlkokul Öğrencilerinin ve Sınıf Öğretmenlerinin Yargılarıyla Ölçeklenmesi
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
9. Sınıf Öğretmenlerinin Kalabalık Sınıflara İlişkin Görüşleri
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
10. Sınıf Öğretmenlerinin Gözünden: Sınıf Öğretmenliği Mesleğinin Durumu, Toplumdaki Yeri ve Saygınlığı
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
11. Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Değer Kavramınaİlişkin Metafor Algıları
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
12. 2023 Eğitim Vizyonu’nda Yer Alan Kariyer Planlamasına İlişkinÖğretmen Görüşleri
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
13. The views of educationalists on technology, education 4.0 andartificial intelligence
Education Conference 2018, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
8
1. Hayat Bilgisi Dersi Öğrenme Alanları
Maarif Modeli Çerçevesinde Hayat Bilgisi Öğretimi, YAŞAROĞLU CİHAT, Editör, PEGEM, Ankara, ss.30-53, 2025
2. 6 Şubat 2023 Depremleri Sonrasında Hatay'daki Sınıf Öğretmenlerinin Eğitime İlişkin Deneyimleri Ve Endişeleri
İnterdisipliner Yaklaşımla Hatay’da Afet Deneyimi: 6 Şubat 2023 Depremini Tarihe Not Düşmek, EREN VEYSEL, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.21-32, 2023
3. İlkokulda Değerler Eğitimi Aracılığıyla Deprem Bilinci Ve Hazırlığının Geliştirilmesi
İnterdisipliner Yaklaşımla Hatay’da Afet Deneyimi: 6 Şubat 2023 Depremini Tarihe Not Düşmek, EREN VEYSEL, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.279-290, 2023
4. 6 Şubat 2023 Depremleri Sonrasında Hatay'daki Sınıf Öğretmenlerinin Eğitime İlişkin Deneyimleri ve Endişeleri
İnterdisipliner Yaklaşımla HATAY’DA AFET DENEYIMI 6 Şubat 2023 Depremini Tarihe Not Düşmek, Eren, Veysel, Editör, Nobel, Ankara, ss.21-32, 2023
5. İlkokulda Değerler Eğitimi Aracılığıyla Deprem Bilinci ve Hazırlığının Geliştirilmesi
İnterdisipliner Yaklaşımla HATAY’DA AFET DENEYIMI 6 Şubat 2023 Depremini Tarihe Not Düşmek, Eren, Veysel, Editör, Nobel, Ankara, ss.279-289, 2023
6. Değerlerin Kaynağı/Kaynakları ve Temelleri
Karakter ve Değerler Eğitimi, Turan, Mehmet ve Bozkurt, Eyüp, Editör, Vizetek, Ankara, ss.81-94, 2021
7. Çocuk Oyunları ile Sosyal Bilgiler Öğretimi
Sosyal Bilgiler Öğretimi I, Tekin Çelikkaya, Çağrı Öztürk Demirbaş, Tercan Yıldırım, Hamza Yakar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.479-498, 2020
8. OYUNLARLA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ: YEREL ÇOCUKOYUNLARI
Sosyal Bilgiler Öğretimi I, Tekin ÇELİKKAYA, Çağrı Öztürk DEMİRBAŞ, Tercan YILDIRIM, Hamza YAKAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.477-499, 2019