TEKNOLOJİ DESTEKLİ GERİ BİLDİRİMLERİN DEZAVANTAJLI ÖĞRENCİLERİN FENE YÖNELİK MERAKLARI ÜZERİNE ETKİSİ: SİMÜLASYON ÖRNEĞİ


KARABULUT H.

13. ULUSLARARASI "BAŞKENT" SOSYAL, BEŞERİ, İDARİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2024, (Tam Metin Bildiri)

  • Yayın Türü: Bildiri / Tam Metin Bildiri
  • Doi Numarası: 10.5281/zenodo.13304673
  • Basıldığı Şehir: Ankara
  • Basıldığı Ülke: Türkiye
  • Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Adresli: Evet