THE EFFECT OF SOCIAL MEDIA ON THE PURCHASING BEHAVIORS OF FOREIGN TOURISTS RECEIVING TOURISM AND ACCOMMODATION SERVICES IN THE NORMALIZATION PERIOD AFTER THE HATAY EARTHQUAKE IN THE CONTEXT OF SUSTAINABLE COMMUNICATION. & SÜRDÜRÜLEBİLİR İLETİŞİM BAĞLAMINDA HATAY DEPREMİ SONRASI NORMALLEŞME DÖNEMİNDE TURİZM VE KONAKLAMA HİZMETİ ALAN YABANCI TURİSTLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ.


ATAY T., YILMAZ S.

X-INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON INTERDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH August 27-29, 2024/Zurich, Switzerland, Zürich, İsviçre, 27 - 29 Ağustos 2024, cilt.1, ss.355-356, (Özet Bildiri)

  • Yayın Türü: Bildiri / Özet Bildiri
  • Cilt numarası: 1
  • Basıldığı Şehir: Zürich
  • Basıldığı Ülke: İsviçre
  • Sayfa Sayıları: ss.355-356
  • Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Adresli: Evet