Eğitim Bilgileri
2017 - 2024
2017 - 2024Doktora
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2014 - 2017
2014 - 2017Yüksek Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2009 - 2013
2009 - 2013Lisans
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2024
2024Doktora
Okul öncesine yönelik geliştirilen bilgisayarsız kodlama etkinliklerinin motivasyon, bilgi işlemsel düşünme ve problem çözme becerilerine etkilerinin incelenmesi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi A.B.D.
2017
2017Yüksek Lisans
Blok tabanlı görsel ve metin tabanlı programlama öğretimlerinin erişi, mantıksal düşünme ve motivasyona etkileri
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Yabancı Diller
İngilizce
Araştırma Alanları
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi Dr.
Verdiği Dersler
Verdiği Kurs ve Eğitimler
2025 - 2025
2025 - 2025TÜBİTAK: Bilim ve Toplum Odaklı Proje Okuryazarlığı Kursu
Sürekli Eğitim Merkezi - Kurs
Saygıner Ş.
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023The effects of block-based visual and text-based programming training on students' achievement, logical thinking skills, and motivation
SAYGINER Ş., TÜZÜN H.
Journal of Computer Assisted Learning
, cilt.39, sa.2, ss.644-658, 2023 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Teknoloji Destekli Eğitsel Etkinliklerin Özel Eğitim Öğretmenlerinin Dijital Yeterlik Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
Saygıner Ş., Laçin E.
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.8, sa.14, ss.26-39, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
2023Elektronik Materyal Tabanlı Bilgisayarsız Kodlama Etkinliklerinin Okul Öncesi Dönemde Kullanımı: Güçlendirilmiş Tasarım ve Uygulama İlkeleri
Saygıner Ş., Tuzun H.
Journal of Computer and Education Research
, cilt.11, sa.22, ss.596-619, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022The Current Trend in Educational Neuroscience Research: A Descriptive and Bibliometric Study
Saygıner Ş., Balaman F., Hanbay Tiryaki S.
Journal of Computer and Education Research
, cilt.10, sa.19, ss.184-201, 2022 (Hakemli Dergi)
2018
2018Eğitsel video izlenirliği üzerine ortaokul öğrencilerinin görüşleri
BALAMAN F., BAL N., SAYGINER Ş.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.220-225, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Developments of Web technologies and their reflections to education: A comparative study
TEKDAL M., SAYGINER Ş., BAZ F. Ç.
Journal of Educational Instructional Studies in the World , cilt.8, sa.1, ss.17-27, 2018 (Hakemli Dergi)
2016
2016Öğretmen adaylarının bilgisayar yeterlilik düzeyleri ile teknolojiye yönelik algıları arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
SAYGINER Ş.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.34, ss.298-312, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015Scratch Yazılımı İle Programlama Öğretiminin Durumu Bir Doküman İnceleme Çalışması
ÇATLAK (SAYGINER) Ş., TEKDAL M., BAZ F. Ç.
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , cilt.4, sa.3, ss.13-25, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Current MOOC Platforms at Online Education
TEKDAL M., BAZ F. Ç., ÇATLAK Ş.
International Journal of Scientific and Technological Research , 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
2023Bibliometric analysis of artificial intelligence-focused research in education
TEKDAL M., SAYGINER Ş.
16th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.1-13, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023The potential of using the Teachable Machine application for machine learning in education
SAYGINER Ş., TEKDAL M.
16th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.14-22, (Tam Metin Bildiri)
2021
2021Beyin dalgalarının analizinde NeuroSky MindWave aracının kullanılabilirlik özelliklerinin incelenmesi
BALAMAN F., SAYGINER Ş., Hanbay Tiryaki S.
14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, ss.100-110, (Tam Metin Bildiri)
2020
2020Yalan ve aldatmanın toplumsal bir reflekse dönüşümü: Hakikat sonrası çağ
SAYGINER Ş., VURUCU C.
XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2020
2020Kolektif yaratıcılık üzerine eleştirel bir inceleme
VURUCU C., SAYGINER Ş.
XIII. Uluslararası Eğitin Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2020
2020Eğitimde proje kültürünün gelişimi
Bal N., SAYGINER Ş., Aktaş N., Hürriyetoğlu N.
XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2019
2019İşitme yetersizliğine sahip bireylere yönelik geliştirilen alternatif iletişim uygulamasının etkililiğinin incelenmesi
SAYGINER Ş., Dinler M., Toktar C. G.
4. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi, 29 Kasım - 01 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Eğitim bağlamında sosyal kaytarma davranışı: Sistematik bir alanyazın taraması
KORKMAZ C., SAYGINER Ş.
4. Uluslararası GAP SOSYAL BİLİMLER Kongresi, 29 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019Türkçe öğretmen adaylarının dijital hikaye oluşturma deneyimleri
BALAMAN F., SAYGINER Ş.
4. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
2018
2018Localization of open source software: An example of Xerte Online Toolkits
TEKDAL M., SAYGINER Ş., KADIRHAN Z.
Cemil Meriç - 10.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018İnternet üzerindeki riskler ve bu risklerle baş edebilme farkındalığı üzerine öğretmen adaylarının görüşleri
SAYGINER Ş., GELİBOLU M. F.
Cemil Meriç - 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Eğitsel video izlenirliği üzerine ortaokul öğrencilerinin görüşleri
BALAMAN F., BAL N., SAYGINER Ş.
9. International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
2017Scratch ile programlama eğitiminin öğrencilerin poblem çözme becerilerine etkisi
SAYGINER Ş., TÜZÜN H.
1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Eğitim ortamlarında kullanılan Artırılmış Gerçeklik yazılımları: Karşılaştırmalı bir inceleme
SAYGINER Ş., SEFEROĞLU S. S.
1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Fen ve Matematik eğitiminde geleneksel laboratuvar uygulamalarına bir alternatif: PhET simülasyonları
CEYLAN E., SAYGINER Ş.
1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Programlama eğitiminde yaşanan zorluklar ve çözüm önerileri
SAYGINER Ş., TÜZÜN H.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Proje tabanlı öğrenme yaklaşımına dayanan örnek uygulamalar: Arduino projeleri
ŞAHİNKAYASI Y., SAYGINER Ş., TEPGEÇ M.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Sosyal ağ analizi yazılımları üzerine karşılaştırmalı bir inceleme
TEKDAL M., BAZ F. Ç., SAYGINER Ş.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.262-268, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Erken yaşta programlama eğitimi: Yurt dışı ve yurt içi perspektiflerinden bir bakış
SAYGINER Ş., TÜZÜN H.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Web teknolojilerinin gelişimi ve eğitim üzerindeki yansımaları: Karşılaştırmalı bir çalışma
TEKDAL M., SAYGINER Ş., BAZ F. Ç.
8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR-8), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.226-228, (Özet Bildiri)
2016
2016Programlama öğretimi için bulut tabanlı entegre geliştirme ortamları
SAYGINER Ş., TEKDAL M.
Fourth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Öğrenme ve öğretme sürecinde mobil teknolojilerin kullanımı
TEKDAL M., SAYGINER Ş.
Fourth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Augmented reality use in educational meaning: A content analysis study
TEKDAL M., SAYGINER Ş.
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), 16 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Açık kaynak kodlu yazılımlarda çeviri ve uyarlama: XERTE Online ToolKits örneği
TEKDAL M., SAYGINER Ş., KADIRHAN Z.
International Conference on New Trends in Educational Technology, 3 - 04 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
2015Scratch yazılımı ile programlama öğretiminin durumu: Bir doküman inceleme çalışması
SAYGINER Ş., TEKDAL M., BAZ F. Ç.
International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2015), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2014
2014MOOC platformlarının karşılaştırılması: Bir durum değerlendirmesi
TEKDAL M., BAZ F. Ç., SAYGINER Ş.
8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 18 - 20 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
2024Eğitimsel Sinirbilim: NeuroSky MindWave ile Beyin Dalgalarının Analizi
SAYGINER Ş.
Akademik Araştırma Süreçlerinde Dijital Teknolojilerin Destekleyici Rolü: Teoriden Uygulamaya, BALAMAN FATİH, SAYGINER ŞENOL, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.127-145, 2024
2021
2021Yeni medya sanatı üzerine panoramik bir inceleme
VURUCU C., SAYGINER Ş.
Pandemi Sürecinde Eğitim Bilimlerinde Yeni Yönelimler, Çetin Turhan, Türksever Ömer, Gökalp Ali, Editör, Hiperlink Yayınevi, İstanbul, ss.608-639, 2021
2021
2021Yeni medya sanatı üzerine panoramik bir inceleme
VURUCU C., SAYGINER Ş.
Pandemi Sürecinde Eğitim Bilimlerinde Yeni Yönelimler, Çetin Turhan, Türksever Ömer, Gökalp Ali, Editör, Hiperlink Yayınevi, ss.608-639, 2021
2018
2018Programlama eğitimi üzerine bir inceleme: Yaşanan zorluklar, mevcut uygulamalar ve güncel yaklaşımlar
SAYGINER Ş., TÜZÜN H.
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.693-710, 2018
2018
2018Web tabanlı öğrenme ortamları: Yapılandırmacı öğrenme açısından bir inceleme
SAYGINER Ş., ERDEM M.
Eğitim Teknolojileri Okumaları, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, ss.573-584, 2018
Desteklenen Projeler
2025 - 2026
2025 - 2026
Duyuşsal Uyaranlarla Desteklenen Kodlama Yaklaşımları ile Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kodlama Okuryazarlıklarının ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi
TÜBİTAK Projesi
Saygıner Ş. (Yürütücü), Yılmaz Uysal S., Bal N.
2025 - 2026
2025 - 2026
Araştırmacı eğitimi online öğrenme ortamının ve sisteminin geliştirilmesi ve tasarımı
Teknopark
Saygıner Ş., Demir S. B.(Yürütücü)
2022 - 2024
2022 - 2024
Özel eğitim öğretmenlerinin dijital yeterliliklerini geliştirmeye yönelik yenilikçi bir eğitim etkinliği
TÜBİTAK Projesi
Saygıner Ş. (Yürütücü), Laçin E., Bal N.
2023 - 2023
2023 - 2023TÜBİTAK 4007: "Yayladağı oyunla şenleniyor
TÜBİTAK Projesi
SAYGINER Ş., OKAY S.(Yürütücü)
2023 - 2023
2023 - 2023TÜBİTAK 4007: "Bilim var hayat var Hatay var
TÜBİTAK Projesi
SAYGINER Ş., Uludağ A. D.(Yürütücü)
2020 - 2022
2020 - 2022
Eğitim Fakültesi Matematik Laboratuvarı
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
KILIÇOĞLU E. (Yürütücü), ERBAY O., ŞÖHRETLİ G., SAYGINER Ş., MİNİSKER M.
2021 - 2021
2021 - 2021Öğretmenlerin Dersi Ters Yüz Eden Yenilikçi Dijital Uygulamaları Kullanma Becerilerinin Geliştirilmesi
TÜBİTAK Projesi
BOLAT Y., SAYGINER Ş., BAŞ M., BOZAK A. (Yürütücü), KORKMAZ C.
2021 - 2021
2021 - 2021Sınıf Öğretmenlerinin Dersi Ters Yüz Eden Yenilikçi Dijital Uygulamaları Kullanma Becerilerinin Geliştirilmesi
TÜBİTAK Projesi
BALAMAN F., SAYGINER Ş., YURD M., TİRYAKİ A., GÜZEL YÜCE S., TİRYAKİ S. H., et al.
2021 - 2021
2021 - 2021TÜBİTAK 4005 - Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi
SAYGINER Ş., Yurd M., BOZAK A. (Yürütücü)
2020 - 2020
2020 - 2020TÜBİTAK 2242 - Doğal afetlere karşı akıllı uyarı sisteminin geliştirilmesi
TÜBİTAK Projesi
SAYGINER Ş., Uçar O.
2019 - 2019
2019 - 2019TUBİTAK 2242 - İşitme engelliler için alternatif iletişim uygulaması
TÜBİTAK Projesi
SAYGINER Ş., Dinler M., Toktar C. G.
Patent
Öğrenci Projeleri
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorÖğretmen adaylarının lisans projeleri hakkındaki bilgi ve farkındalık düzeylerinin incelenmesi: Sorunlar ve çözüm önerileri
Diğer
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Türkiye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mayıs 2025
Mayıs 2025KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2025
Ocak 2025TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
ESCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2025
Ocak 2025JOURNAL OF EDUCATIONAL COMPUTING RESEARCH
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2025
Ocak 2025Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2024
Kasım 2024HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
ESCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2024
Temmuz 2024JOURNAL OF EDUCATIONAL COMPUTING RESEARCH
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2024
Nisan 2024HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
ESCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2024
Nisan 2024HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
ESCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2024
Nisan 2024JOURNAL OF COMPUTER ASSISTED LEARNING
SCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2023
Ekim 2023JOURNAL OF COMPUTER ASSISTED LEARNING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2021
Şubat 2021JOURNAL OF EDUCATIONAL COMPUTING RESEARCH
SSCI Kapsamındaki Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Mayıs 2025
Mayıs 2025Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Türkiye
Şubat 2025
Şubat 2025Teknopark
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, Türkiye
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Mayıs 2017
Mayıs 2017Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Uygulamaya Yansımaları
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Saygıner Ş.
Hatay, Türkiye
Akademik Dolaşım Faaliyetleri
2023 - 2023
2023 - 2023Erasmus Programı
Eğitim Alma
AGH University of Science and Technology, Polonya
Ödüller
Ocak 2023
Ocak 2023TÜBİTAK Türkiye Adresli Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Ödülü
Ocak 2023
Ocak 2023Akademik Başarı Ödülü
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Ocak 2022
Ocak 2022Yenilikçi Fikir Ödülü
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi
Ocak 2021
Ocak 2021"Kadının İş-Yaşam Dengesinin Oluşturulması" Konulu Girişimcilik Ödülü
İpekyolu Sanayi ve İş Dünyası Federasyonu
Ocak 2021
Ocak 2021Yenilikçi Fikir Ödülü
Türk Girişim ve İş Dünyası Konfederasyonu (TÜRKONFED)
Ocak 2020
Ocak 2020TUBİTAK- 2242 Araştırma Proje Yarışmaları Bölgesel İkincilik Ödülü (2020)
TÜBİTAK
Ocak 2020
Ocak 2020SEGM ”Okul değişikliğine karşı çözüm önerisi” - Yaratıcı Fikir Ödülü - (2020)
Geleceği Paylaş Sivil İnisiyatifi ve Sürdürülebilir Eğitim Gelişim ve Mükemmellik Derneği (SEGM)
Ocak 2019
Ocak 2019GESİFED - Yaratıcı Fikirler Maratonu - Yaratıcı Fikir Ödülü - (2019)
Güney Ege Sanayi ve İş Dünyası Federasyonu (GESİFED)
Ocak 2019
Ocak 2019TUBİTAK-2242 Araştırma Proje Yarışmaları Bölgesel Birincilik Ödülü - (2019)
TÜBİTAK
Ocak 2019
Ocak 2019Ege Hikayesi 2. Yaratıcı Fikir Maratonu Bölgesel Birincilik Ödülü - (2019)
Güney Ege Sanayi ve İş Dünyası Federasyonu
Ocak 2019
Ocak 2019DASİFED - EXPO 2021 Yaratıcı Fikirler Maratonu - Yaratıcı Fikir Ödülü - (2019)
Doğu Akdeniz Sanayi ve İş Dünyası Federasyonu
Ocak 2019
Ocak 2019TUBİTAK-2242 Araştırma Proje Yarışmaları TEKNOFEST Türkiye Finali Teşvik Ödülü - (2019)
TÜBİTAK
Davetli Konuşmalar
Mayıs 2025
Mayıs 2025Robotik ve Kodlama
Seminer
TÜBİTAK Bilim Söyleşileri [Yunus Emre Ortaokulu, İskenderun]-Türkiye
Mayıs 2025
Mayıs 2025Robotik ve Kodlama
Seminer
TÜBİTAK Bilim Söyleşileri [Şahinbey Belediyesi Mehmet Emin Er Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi, Gaziantep]-Türkiye
Mayıs 2025
Mayıs 2025Robotik ve Kodlama
Seminer
TÜBİTAK Bilim Söyleşileri [Şahinbey Sosyal Bilimler Lisesi, Gaziantep]-Türkiye
Mayıs 2025
Mayıs 2025Robotik ve Kodlama
Seminer
TÜBİTAK Bilim Söyleşileri [Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi]-Türkiye
Mart 2025
Mart 2025Eğitimde proje fırsatları: Ulusal ve uluslararası fonlar ve destekler
Seminer
Antakya İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü-Türkiye
Kasım 2024
Kasım 2024TÜBİTAK: Proje Hazırlama Semineri
Seminer
İskenderun İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü-Türkiye
Kasım 2024
Kasım 2024Sanal gerçeklik uygulamaları
Seminer
Samandağ Milli Eğitim Müdürlüğü-Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 7
h-indeksi (SCOPUS): 1
Jüri Üyelikleri
Mayıs-2025
Mayıs 2025