Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Pedagojik Formasyon Derslerinin Uzaktan Eğitim ile İşlenmesine Yönelik Tutumları
Antakiyat
, cilt.6, sa.2, ss.169-188, 2023 (Hakemli Dergi)
Eğitim Fakültesinde Görevli Akademisyenlerin Alternatif Eğitim/Okul Hakkındaki Görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.1218-1247, 2019 (Hakemli Dergi)
Özel Eğitim Alanında Çalışan Öğretmenlerin Özel Eğitimde Yardımcı Teknolojilerin Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.1540-1569, 2018 (Hakemli Dergi)

İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Savaş ve Barış Kavramlarına Yönelik Metaforik Algıları
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.37, ss.127-146, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Öğretmen Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
JOURNAL OF GIFTED EDUCATION AND CREATIVITY (JGEDC)
, cilt.3, sa.3, ss.21-34, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkiye de Üstün Yetenekli Öğrenciler ile İlgili Yapılan Yükseköğretim Tezlerinin İçerik Analizi 2010 2015
Üstün Yetenekliler Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.14-26, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkiye de Program Geliştirme Konusu İle İlgili Yapılan Yüksek Lisans Ve Doktora Tezlerinin İçerik Analizi
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.9, sa.43, ss.1492-1500, 2016 (Hakemli Dergi)
Kırsal Kesimlerde Okuyan 21. Yüzyıl Öğrencilerinin Teknolojiden Yararlanma Düzeyleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.300-308, 2016 (Hakemli Dergi)
Beşinci Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programının Uygulanabilirliğinin İncelenmesi ve Değerlendirilmesi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.78-89, 2015 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğretmenlerinin Sahip Oldukları Eğitim Felsefelerine İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.127-138, 2014 (Hakemli Dergi)
Yapılandırmacı Sınıf Öğrenme Ortamı Algısı
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.4, sa.7, ss.160-174, 2013 (Hakemli Dergi)
Akademisyenlik Bağlamında Bilimsel Üretkenliği Etkileyen Çevresel Faktörler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.1-17, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Öğrenme Stratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.21-33, 2013 (Hakemli Dergi)
Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.143-150, 2012 (Hakemli Dergi)
Böte Bölümü Öğretmen Adaylarının Bilgi Ve İletişim Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri Çukurova Üniversitesi Örneği
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.247-258, 2012 (Hakemli Dergi)
Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma: Hatay İli Örneği
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.3, sa.6, ss.76-85, 2012 (Hakemli Dergi)
Üniversitelerde Görev Yapan Akademisyenlerin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Fakülte ve Unvanlarına Göre İncelenmesi
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.3, sa.40, ss.116-121, 2011 (Hakemli Dergi)
Konu Temelli Eleştirel Düşünme Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimine Ve Düzeyine Olan Etkisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.165-176, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
ilahiyat fakültesi öğrencilerinin pedagojik formasyon derslerinin uzaktan eğitim ile öğrenmesine yönelik tutumları Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi örneği
INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY SCIENTIFIC CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Baku, Azerbaycan, 5 - 06 Ekim 2023, cilt.1, (Özet Bildiri)
İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Pedagojik Formasyon Derslerinin Uzaktan Eğitim İle Öğrenmesine Yönelik Tutumları Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Örneği
International Interdiscıplinary Scientific Congress On Social Sciences, Baku, Azerbaycan, 5 - 06 Ekim 2023, cilt.1, ss.153, (Özet Bildiri)
An Examination of Philosophical Perceptions of Students of the CEIT Department On The Basis of Certain Variables
International Conference on Science and Education (IConSE), Antalya, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine Yönelik Algılarının İncelenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Türkiye’de Eğitim Bilimleri Alanında Ölçek Geliştirme ile İlgili Yapılan Yükseköğretim Tezlerinin İçerik Analizi
1st International Limitless Education and Research Symposium, 24 - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Düşük Sosyoekonomik Bir Ortaokulda Yeni Bin Yılın Öğrencisi Olma Durumu: Hatay İli Örneği
1st International Limitless Education and Research Symposium, 24 - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Examination of Cognitie Awarness of Teacher Candidates in Terms of Various Variables
26th International Congress on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
High School Students’ Views about Critical Pedagogy
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mart 2016, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)
The Perception of Educational Philosophies Academic Held For Investigation of Several Variables
7th World Conference on Educational Sciences(WCES-2015), Atina, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.1, ss.208, (Özet Bildiri)
Kitaplar
EVALUATION OF ENVIRONMENTAL EDUCATION AND CLIMATE CHANGE CURRICULUM (METFESSEL–MICHAEL MODEL)
Research in Educational Sciences-I, DURUK ÜMİT, Editör, iksad publishing house, Ankara, ss.39-62, 2024
Din Eğitiminde Yapay Zekâ Kullanımı
Dijital Dönüşüm ve Din, DEMİR RIDVAN, SARI HASAN, Editör, Kitap Dünyası Yayınları, Ankara, ss.249-265, 2024
Eğitimde Dijital Dönüşüm ve Yaşanan Zorluklar
Dijital Dönüşüm ve Din, DEMİR RIDVAN, SARI HASAN, Editör, Kitap Dünyası Yayınları, Ankara, ss.297-312, 2024
EVALUATION OF THE THINKING EDUCATION COURSE CURRICULUM IN THE SCOPE OF 21st CENTURY SKILLS
RESEARCH IN EDUCATIONAL SCIENCES-I, DURUK ÜMİT, Editör, iksad publishing house, Ankara, ss.19-38, 2024
KUTADGU BİLİG’İN EĞİTİM TEMELİNDE İNCELENMESİ
DİNÎ VE EĞİTSEL AÇIDAN KUTADGU BİLİG, Rıdvan Demir, Ramazan Diler, Editör, Nobel, Ankara, ss.245-263, 2023
Eğitimde Yapay Zekâ Ve Dijital Portfolyolar
Eğitim Bilimler Alanında Gelişmeler, , Editör, Palatus, Ankara, ss.463-470, 2023
DİJİTAL ÖĞRENME VE GÜNÜMÜZE YANSIMALARI
Eğitim Bilimler Alanında Gelişmeler, , Editör, plataus, Ankara, ss.471-479, 2023
KUTADGU BİLİG’DE GELENEKSEL AHLAKİ DEĞERLER
DİNÎ VE EĞİTSEL AÇIDAN KUTADGU BİLİG, Rıdvan Demir, Ramazan Diler, Editör, Nobel, Ankara, ss.145-160, 2023
DİN ÖĞRETİMİNDE TASARIM ÖĞESİ, TASARIM İLKELERİ VE MATERYAL SEÇİMİ
DİN ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİ VE MATERYAL GELİŞTİRME, Yürük, Tuğrul; Demir Rıdvan, Editör, Nobel, Ankara, ss.35-58, 2021
Suriyeli Öğrencilerin Ortaöğretim Kurum Tercihleri: Hatay Örneği
Kökenler ve Göçler, Kalmış, Gökhan; Kalaycı, İsa, Editör, Kutlu, İstanbul, ss.553-570, 2021
DİN ÖĞRETİMİNDE GÜNCEL TEKNOLOJİLERİN KULLANIMINA AİT UYGULAMA ÖRNEKLERİ
DİN ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİ VE MATERYAL GELİŞTİRME, Yürük, Tuğrul; Demir Rıdvan, Editör, Nobel, Ankara, ss.99-118, 2021
Göçmen Çocukların Güvenli Bir Ortamda Kaliteli Eğitime Erişimi
Kökenler ve Göçler, Kalmış, Gökhan; Kalaycı, İsa, Editör, Kutlu, İstanbul, ss.487-504, 2021
Disiplinlerarası Bağlamda Hijyen Eğitimi - Etkinlik Örnekleri-
Astana Yayınları, Ankara, 2018