Dr. Öğr. Üyesi VEYSEL COŞKUN


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ

EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi, Açık ve Uzaktan Öğrenme

Metrikler

Yayın

20

Atıf (WoS)

139

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

183

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

341

H-İndeks (Scholar)

3

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2010 - 2018

2010 - 2018

Doktora

Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

2006 - 2009

2006 - 2009

Yüksek Lisans

Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Türkiye

2000 - 2005

2000 - 2005

Lisans

Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2018

2018

Doktora

Bilişsel stilin çoklu ortam tasarımı ilkeleri ile etkileşiminin üniversite öğrencilerinin bilişsel yük, geri getirme, transfer ve göz hareketlerine etkileri

Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2009

2009

Yüksek Lisans

Hiper ortam gezinme yapısının alan bağımlı / alan bağımsız öğrenenlerin html ile temel web sayfası tasarımı konusundaki öğrenme çıktılarına etkisi: (Düzce M.Y.O. örneği)

Sakarya Üniversitesi

Yabancı Diller

İngilizce

Araştırma Alanları

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi

Açık ve Uzaktan Öğrenme

Akademik Unvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2018 - 2019

2018 - 2019

Öğretim Görevlisi

2013 - 2018

2013 - 2018

Öğretim Görevlisi

2007 - 2013

2007 - 2013

Öğretim Görevlisi

Düzce Üniversitesi

Yönetimsel Görevler

2019 - 2024

2019 - 2024

Dekan Yardımcısı

Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2013 - 2018

2013 - 2018

2009 - 2011

2009 - 2011

Düzce Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

2005 - 2007

2005 - 2007

Öğretmen

Milli Eğitim Bakanlığı, Öğretmen

2003 - 2005

2003 - 2005

Netwok Uzmanı

Medyasis Elektronik ve Tic. ltd. şti, Netwok Uzmanı

2002 - 2003

2002 - 2003

Supervisor

Birim stratejik Dan., Supervisor

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Öğretim Teknolojileri

Bilişim Teknolojileri

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

EĞİTİMDE GRAFİK VE CANLANDIRMA

Eğitimde Bilgi Teknolojileri

Algoritma Tasarımı ve Geliştirme

Programlama Dilleri I

Bilişim Teknolojileri

Bilgisayar I

MİKRODENETLEYİCİLER VE MİKROİŞLEMCİLER

Programlama Öğretim Yaklaşımları

PROGRAMLAMA DİLLERİ II

OKUL DENEYİMİ

Bilgisayar Destekli Görsel Tasarım

Elektronik Devre Elemanları

Bilgisayar Destekli Görsel Tas

İŞLETİM SİSTEMİ VE UYGULAMALARI

EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ I

BİLGİSAYAR DONANIMI

BİLGİSAYAR II

EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ II

ANDROİD PORGRAMLAMA

Ön Lisans

Ön Lisans

PROGRAMLAMA

Bilgisayarlı Kontrol

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

Ortaöğretim Öğrencilerinin Problemli İnternet Kullanım Durumlarının İncelenmesi

COŞKUN V., Çimen COŞKUN Ü.

VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Türkiye, 20 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

Disiplinlerarası İşbirliğine Dayalı FeTeMM Uygulaması: Akıllı Termos ve Akıllı Bitki Sulama Sistemleri

COŞKUN V., ÖZKAYA A.

1. UluslararasıSTEMÖğretmenler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Haziran 2019, ss.124-151, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

Yapay Zeka ve Eğitim Uygulamalarının İncelenmesi

ÇOŞĞUN V.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Programlama Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Öz-düzenleme Stratejileri ve Motivasyonel İnançları Üzerindeki Etkisi

Çimen Çoşğun Ü., ÇOŞĞUN V.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Üniversite Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri ile Programlama Başarılarının İncelenmesi

ÇOŞĞUN V., Çimen Çoşğun Ü.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

QR Kod ile Akran Değerlendirme Sisteminin (Deger-Qr) Geliştirilmesi ve Kullanımı Hakkındaki Öğrenci Görüşlerin İncelenmesi

ÇOŞĞUN V., Dinler M.

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, cilt.1, ss.362, (Özet Bildiri)

2017

2017

Programlama Eğitiminde Scratch İle Blok Tabanlı Programlama Yaklaşımına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

Çimen Çoşğun Ü., ÇOŞĞUN V.

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, cilt.1, ss.675-688, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Problemli İnternet Kullanımlarının İncelenmesi

ÇOŞĞUN V., ÜMİT Ç. Ç.

2. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 06 Aralık 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

Mobil Ogrenmede Kisiselleştirme Ilkesi: Programlama Ogretiminde Kisa Metin Mesajlarinin Kullanimi

ÇOŞĞUN V., ÖZDENER DÖNMEZ N.

Uluslararası Eğitim Teknolojisinde Yeni Eğilimler Konferansı, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 14 - 15 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

The Effects of Using Personalised Short Text Messages in Mobile Learning on Success and Motivation

ÇOŞĞUN V., ÖZDENER DÖNMEZ N.

International Congress on Education fort the Future : Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

A Review for Neuroimaging Techniques in Multimedia Learning: An Experimental Framework

KIZILOĞLU P., MUTLU BAYRAKTAR D., ALTAN T., COŞKUN V., OLAMAT A.

Transcending Humanitarian Engineering Strategies for Sustainable Futures, Yiannis Koumpouros, Angelos Georgoulas, Georgia Kremmyda, Editör, IGI Global, ss.106-119, 2023

2022

2022

A Review for Neuroimaging Techniques in Multimedia Learning: Methodological Framework

KIZILOĞLU P., MUTLU BAYRAKTAR D., ALTAN T., COŞKUN V., OLAMAT A.

AI-Enabled Smart Healthcare Using Biomedical Signals, Rahul Kumar Chaurasiya, Dheeraj Agrawal, Ram Bilas Pachori, Editör, IGI Global, Hershey, ss.72-97, 2022

2021

2021

Geleceğin Öğretmenleri Proje Tasarlıyor

ÖZKAYA A., COŞKUN V.

Stem Eğitimi Uygulamaları 2, Hasan ÖZCAN, Editör, PUSULA 20 TEKNOLOJİ VE YAYINCILIK A.Ş., İstanbul, ss.110-132, 2021

2020

2020

Sosyal Bilgiler Eğitiminde Çoklu Ortam Öğrenme

MUTLU BAYRAKTAR D., COŞKUN V.

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Teknolojinin Kullanımı Uzaktan Eğitim İçin Alternatifler, Ayaydın Yakup, Editör, Yeni İnsan Yayınevi, İstanbul, ss.133-156, 2020

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Şubat 2019

Şubat 2019

Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

ESCI Kapsamındaki Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 183

h-indeksi (SCOPUS): 2