Dr. Öğr. Üyesi MEHMET FANSA


EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM

SINIF EĞİTİMİ

Metrikler

Yayın

26

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

163

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (Sobiad)

12

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

21

Toplam Atıf Sayısı

200

Proje

2

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2015 - 2021

2015 - 2021

Doktora

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

2009 - 2012

2009 - 2012

Yüksek Lisans

Türkiye

2004 - 2006

2004 - 2006

Lisans

Türkiye

2002 - 2004

2002 - 2004

Lisans

Süleyman Demirel Üniversitesi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2021

2021

Doktora

Türkiye'deki bir geçici barınma merkezinde Suriyeli çocukların yaşamı: İlkokul eğitimi üzerine etnografik bir çalışma

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2012

2012

Yüksek Lisans

Araştırmaya dayalı öğrenme yönteminin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin maddenin değişimi ve tanınması ünitesindeki akademik başarı, fen dersine karşı tutum ve bilimsel süreç becerilerine etkisinin incelenmesi

Yabancı Diller

İngilizce

Akademi Dışı Deneyim

2006 - 2024

2006 - 2024

Öğretmen (Doktor)

HATAY İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, Öğretmen (Doktor)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

Sessiz Kahramanlar: Covıd 19 Salgınında ve 6 Şubat 2023 Depreminde Öğretmen Olmak

FANSA M.

Öğretmenlerin Gözüyle Cumhuriyetin 100. Yılında Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 26 - 27 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

Yabancılara Türkçe Öğretiminde Çizgi Film Tasarlamak

FANSA M.

Türkçe Öğretiminde İyi Uygulamalar Konferansı, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

Birleştirilmiş Sınıflı Okullarda Öğretmen Olmak

FANSA M., ÖNLEN M.

8th Internatıonal Baskent Congress On Humanıtıes And Socıal Scıence., Ankara, Türkiye, 4 - 06 Şubat 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi.

ÖNLEN M., FANSA M.

8th Internatıonal Baskent Congress On Humanıtıes And Socıal Scıence., Ankara, Türkiye, 4 - 06 Şubat 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

Suriyeli Göçmen Çocukların İlkokuldaki Eğitim Ve Uyum Süreçleri Hakkında Okul Yöneticilerinin Görüşleri: Antakya Örneği

FANSA M., ÖNLEN M.

8th Internatıonal Congress On Humanıtıes And Socıal Scıences In A Changıng World., İzmir, Türkiye, 7 - 09 Ocak 2023, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Okul Öncesinde Çocuk Hakları Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri

ÖNLEN M., FANSA M.

8th Internatıonal Congress On Humanıtıes And Socıal Scıences In A Changıng World., İzmir, Türkiye, 7 - 09 Ocak 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

Okul Öncesi Velilerin Çocukların Beslenme Düzenlerine ve Tutumlarına İlişkin Görüşleri

FANSA M., ÖNLEN M.

8th Internatıonal Congress On Humanıtıes And Socıal Scıences In A Changıng World., İzmir, Türkiye, 07 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Değerler Eğitimine Yönelik Görüşleri

ÖNLEN M., FANSA M.

8th Internatıonal Congress On Humanıtıes And Socıal Scıences In A Changıng World., İzmir, Türkiye, 7 - 09 Ocak 2023, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

COVID-19 Sürecinde İlkokul 1. Sınıf Öğretmeni Olmak

FANSA M.

International Education Congress., Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Göçmen Çocukların Eğitiminde Çizgi Film Tasarımının Rolü

FANSA M.

VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Türkiye, 20 - 23 Temmuz 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Dijital Öykü Deneyimleri: “Sınıfımızın Misafiri Karamel”

FANSA M., ÖNLEN M.

VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Türkiye, 20 - 23 Temmuz 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

The Life of Syrian Children in a Temporary Shelter Center in Turkey: An Ethnographic Study on Primary School Education.

FANSA M.

Refugees: Integration, Harmonisation, Solidarity, Hospitality, or What? Philosophies, Policies, and Practices in Turkey and Germany, İstanbul, Türkiye, 26 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Resmi İlkokullarda Suriyeli Sığınmacı Öğrencilerin Öğretmeni Olmak

ERSOY A., FANSA M.

V. International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 02 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

Geçici Eğitim Merkezlerindeki Yabancı Öğrencilere Yönelik Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri

FANSA M.

25.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

İlkokul İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretim Programının Kazanımlar Açısından İncelenmesi

SÖNMEZ Ö. F., ÖNLEN M., IRŞİ E., FANSA M.

15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

Bilim ve Teknoloji ve Toplum Öğrenme Alanı

FANSA M., ÖNLEN M.

Sosyal Bilgiler Öğrenme Alanları, TATAN MEHMET, ÖNLEN MAKSUT, SÖNMEZ ÖMER FARUK, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, ss.86-105, 2024

2022

2022

Duyarlılık

FANSA M.

Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretiminde Değerler, MAKSUT ÖNLEN, MEHMET TATAN, SÖNMEZ ÖMER FARUK, Editör, PEGEM, ss.113-125, 2022


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 4

h-indeksi (SCOPUS): 2