Eğitim Bilgileri
2019 - 2020
2019 - 2020Doktora
İnönü Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2012 - 2016
2012 - 2016Yüksek Lisans
Gaziantep Üniversitesi, Türkiye
2004 - 2008
2004 - 2008Lisans
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin öğretmenlik mesleğindeki profesyonelliğe ilişkin görüşlerinin incelenmesi (Hatay ili örneği)
Gaziantep Üniversitesi
Akademik Unvanlar / Görevler
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Yönetimsel Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam Ediyor2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorAkademi Dışı Deneyim
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Mustafa Kemal Ünversitesi Antakya meslek Yüksekolu, Öğretim Görevlisi
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
MKÜ Antakya Meslek Yüksek Okulu, Öğretim Görevlisi
2010 - 2012
2010 - 2012Öğretmenlik-Kurucu Müdür-ARGE Koordinatörlüğü
HATAY-Hassa İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, Öğretmenlik-Kurucu Müdür-ARGE Koordinatörlüğü
2008 - 2010
2008 - 2010Öğretmen- Müdür Yrdımcılığı
Muş İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Öğretmen- Müdür Yrdımcılığı
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Öğretmenlik Uygulaması
Öğretmenlik Uygulaması ll
Öğretmenlik Uygulaması ll
Öğretmenlik Uygulaması l
AZ RASTLANAN ÖZEL GEREKSİNİM TÜRERİ
Ön Lisans
ÖZEL EĞİTİM II
Ön Lisans
Aile Eğitimi
Çocukta Sanat ve Yaratıcılık
Özel Eğitim ıı
Çocuk ve Müzik
Toplumsal Hizmet Projeleri
Özel Eğitim l
Çocukta Oyun
Okul Öncesi Matematik Öğretimi
Kaynaştırma
Özel Eğitimde Uygulama l
Öğrenme ve Öğretme Teknikleri
Özel Gereksinimli Çocuklar
Özel Eğitim ll
Çocuk İhmal ve İstismarı
Toplumsal Hizmet Projeleri
Okul Öncesi Fen Öğretimi
Özel Eğitimde Uygulama l
Çocukta Sanat ve Yaratıcılık
Özel Eğitim l
Kaynaştırma
Aile Eğitimi
Özel Eğitim ll
Okul Öncesi Matematik Öğretimi
Çocukta Oyun
Eğitimde Araç ve Gereç Geliştirme
Eğitimde Araç ve Gereç Geliştirme
ÇOCUKTA OYUN
ÖZEL EĞİTİM I
ÇOCUKLA İLETİŞİM
ÇOCUKTA EDEBİYAT VE MEDYA
ÖZEL EĞİTİMDE UYGULAMA I
ÖZEL EĞİTİM II
KAYNAŞTIRMA
ÇOCUKTA SANAT VE YARATICILIK
ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
ÇOCUKTA BİLİM VE TEKNOLOJİ
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Examination of mother’s opinions on developmental differences of children with autism in early period
Boğa E., Arslan R., Tarkoçin S., TEMİZ A., SAĞLAM M.
International Journal of Developmental Disabilities
, cilt.70, sa.5, ss.865-878, 2024 (SSCI)
2008
2008A rare and frequently unrecognised pathology in children: femoral hernia
TEMİZ A., AKÇORA B., TEMİZ M., Canbolant E.
HERNIA
, sa.5, ss.553-556, 2008 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUĞU OLAN BABALARIN, BABA KATILIMLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
TEMİZ A., SAĞLAM M.
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.14, ss.1-25, 2024 (Hakemli Dergi)
2021
2021Türkiye’de Çocuk Gelişimci Olmak: Çalışma Alanları, Görev ve Yetkileri
KAÇMAZ C., KAY M. A., BOĞA BARAN E., TEMİZ A., AYANOĞLU M., SAĞLAM M.
Çocuk ve Gelişim Dergisi , cilt.4, sa.8, ss.117-133, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020GERİ DÖNÜŞÜM SEKTÖRÜNDE KAYIT DIŞI ÇALIŞANLARIN SOSYALSORUNLARA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ VE İKTİSADİ ANALİZİ
BİRVURAL A., TEMİZ A., TEMİZ Ş.
JOURNAL OF SOCIAL AND HUMANITIESSCIENCES RESEARCH (JSHSR)Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırma Dergisi , cilt.7, sa.63, ss.3740-3746, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Öğretmen değerlendirmesine göre 60-72 aylık çocukların öz-düzenleme becerileri ile yalnızlık ve sosyal memnuniyetsizlikleri arasındaki ilişki
EMRE O., TEMİZ A., TARKOÇİN S., ULUTAŞ A.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.17, sa.45, ss.124-139, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019Çocukluk Döneminde Görülen Duygusal ve Davranışsal Sorunlarla İlgili Türkiye'de Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
AYANOĞLU M., BOĞA E., KAY M. A., İNCİ R., TARKOÇİN S., KAÇMAZ C., et al.
İnönü üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.196-210, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201948-62 Aylık Çocukların Öz-Düzenleme Becerileri İle Ebeveynlerinin İletişim Kurma Düzeyleri Arasındaki İlişki
EMRE O., TARKOÇİN S., TEMİZ A., ULUTAŞ A.
İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.519-528, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019İLK VE ORTAOKULLARDA GÖREV YAPAN SINIF ÖĞRETMENİ, BRANŞ ÖĞRETMENİ VE YÖNETİCİLERİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ VE UYGULAMALARI KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (HATAY İLİ ÖRNEĞİ)
TEMİZ A., UYAR A.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.12, sa.67, ss.801-807, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019ÖN LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN İNTERNET BAĞIMLILIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ VE BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
UYAR A., TEMİZ A.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.12, sa.68, ss.979-986, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201948-62 AYLIK ÇOCUKLARIN ÖZ-DÜZENLEME BECERİLERİ İLE EBEVEYNLERİNİN İLETİŞİM KURMA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
EMRE O., TARKOÇİN S., TEMİZ A., ULUTAŞ A.
İnönü University International Journal of Social Sciences (INIJOSS) , cilt.8, sa.2, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE ETİĞİ FARKINDALIKLARININÇEVRESEL DAVRANIŞLARINA KATKISI
TEMİZ A., KARAKUYU A.
Internationa lSOCIAL SCIENCESSTUDIES JOURNAL , cilt.5, sa.51, ss.6849-6853, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRE OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ VE BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
UYAR A., TEMİZ A.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.12, sa.66, ss.954-961, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2016
2016SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNDEKİ PROFESYONELLEŞME SÜRECİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ HATAY İLİ ÖRNEĞİ
BAGÇEÇİ B., TEMİZ A.
2. INTERNATIONAL CONGRESS OF SOCIAL SCIENCES, CHINA TO ADRIATIC/2. ULUSLARARASIÇİN’DEN ADRİYATİK’ESOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Adıyaman, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.296-309, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğindeki Profesyonelleşme Sürecine İlişkin Görüşleri Hatay İli Örneği
BAGÇECİ B., TEMİZ A.
2. Uluslararası Çin'den Adriyatik'e Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016İlk ve Orta Okullarda Görev Yapan Sınıf Öğretmeni, Branş Öğretmeni ve Yöneticilerin Kaynaştırma Eğitimi ve Uygulamaları Konusundaki Görüşlerinin İncelenmesi
TEMİZ A., UYAR A.
15.Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
UYAR A., TEMİZ A.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2014
2014ÇOCU KGELİŞİMİ BÖLÜM ÜÖĞRENCİLERİNİN ZEKA TÜRLERİNİN ÇOKLU ZEKA KURAMI ÖLÇEĞİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
TEMİZ A., KARAKUYU A.
EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
2014
2014Özel Güvenlik ve Koruma Programı Öğrencilerinin Bakışıyla Toplum destekli Güvenlik Hizmetleri
TEMİZ A., KARAKUYU A.
l. ulusal meslek yüksekokulları sosyal ve teknik bilimler kongresi, Türkiye, 22 - 23 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
2014
2014Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Bölümü Öğrencilerinin Üstbiliş Düzeylerinin İncelenmesi
TEMİZ A., KARAKUYU A.
l. ulusal meslek yüksekokulları sosyal ve teknik bilimler kongresi, Türkiye, 22 - 23 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2019
2019Terapötik Süreçte Aile Danışmanı
TEMİZ A., EMRE O., ULUTAŞ A.
Psikoloji Araştırmaları, İsmail Sanberk, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.133-153, 2019
2019
2019