Atıf Formatları
ÖĞRENCİLERİN PROBLEM ÇÖZME VE İLETİŞİM BECERİLERİNE KENDİNİ TANIMA VE İLETİŞİM YÖNETİMİ DERSİ’NİN ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. TAMBAĞ, "ÖĞRENCİLERİN PROBLEM ÇÖZME VE İLETİŞİM BECERİLERİNE KENDİNİ TANIMA VE İLETİŞİM YÖNETİMİ DERSİ’NİN ETKİSİ," The Journal of Academic Social Sciences , vol.41, no.41, pp.152-161, 2017

TAMBAĞ, H. 2017. ÖĞRENCİLERİN PROBLEM ÇÖZME VE İLETİŞİM BECERİLERİNE KENDİNİ TANIMA VE İLETİŞİM YÖNETİMİ DERSİ’NİN ETKİSİ. The Journal of Academic Social Sciences , vol.41, no.41 , 152-161.

TAMBAĞ, H., (2017). ÖĞRENCİLERİN PROBLEM ÇÖZME VE İLETİŞİM BECERİLERİNE KENDİNİ TANIMA VE İLETİŞİM YÖNETİMİ DERSİ’NİN ETKİSİ. The Journal of Academic Social Sciences , vol.41, no.41, 152-161.

TAMBAĞ, HATİCE. "ÖĞRENCİLERİN PROBLEM ÇÖZME VE İLETİŞİM BECERİLERİNE KENDİNİ TANIMA VE İLETİŞİM YÖNETİMİ DERSİ’NİN ETKİSİ," The Journal of Academic Social Sciences , vol.41, no.41, 152-161, 2017

TAMBAĞ, HATİCE. "ÖĞRENCİLERİN PROBLEM ÇÖZME VE İLETİŞİM BECERİLERİNE KENDİNİ TANIMA VE İLETİŞİM YÖNETİMİ DERSİ’NİN ETKİSİ." The Journal of Academic Social Sciences , vol.41, no.41, pp.152-161, 2017

TAMBAĞ, H. (2017) . "ÖĞRENCİLERİN PROBLEM ÇÖZME VE İLETİŞİM BECERİLERİNE KENDİNİ TANIMA VE İLETİŞİM YÖNETİMİ DERSİ’NİN ETKİSİ." The Journal of Academic Social Sciences , vol.41, no.41, pp.152-161.

@article{article, author={HATİCE TAMBAĞ}, title={ÖĞRENCİLERİN PROBLEM ÇÖZME VE İLETİŞİM BECERİLERİNE KENDİNİ TANIMA VE İLETİŞİM YÖNETİMİ DERSİ’NİN ETKİSİ}, journal={The Journal of Academic Social Sciences}, year=2017, pages={152-161} }