Atıf Formatları
Okuma Sohbeti Yönteminin Öğrencilerin Okuma Tutumlarına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Aydoğan Et Al. , "Okuma Sohbeti Yönteminin Öğrencilerin Okuma Tutumlarına Etkisi," 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Ankara, Turkey, pp.244-245, 2018

Aydoğan, E. Et Al. 2018. Okuma Sohbeti Yönteminin Öğrencilerin Okuma Tutumlarına Etkisi. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Ankara, Turkey), 244-245.

Aydoğan, E., Gamze, D., & KADAN, Ö. F., (2018). Okuma Sohbeti Yönteminin Öğrencilerin Okuma Tutumlarına Etkisi . 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (pp.244-245). Ankara, Turkey

Aydoğan, Elif, Dağkoçak Gamze, And ÖMER FARUK KADAN. "Okuma Sohbeti Yönteminin Öğrencilerin Okuma Tutumlarına Etkisi," 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Turkey, 2018

Aydoğan, Elif Et Al. "Okuma Sohbeti Yönteminin Öğrencilerin Okuma Tutumlarına Etkisi." 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Ankara, Turkey, pp.244-245, 2018

Aydoğan, E. Gamze, D. And KADAN, Ö. F. (2018) . "Okuma Sohbeti Yönteminin Öğrencilerin Okuma Tutumlarına Etkisi." 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Ankara, Turkey, pp.244-245.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Elif Aydoğan Et Al. }, title={Okuma Sohbeti Yönteminin Öğrencilerin Okuma Tutumlarına Etkisi}, congress name={17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2018}, pages={244-245} }