Atıf Formatları
GEMS Programının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavramsal Değişimlerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. CEYLAN And G. ŞÖHRETLİ, "GEMS Programının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavramsal Değişimlerine Etkisi," 7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , Çanakkale, Turkey, pp.163, 2017

CEYLAN, E. And ŞÖHRETLİ, G. 2017. GEMS Programının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavramsal Değişimlerine Etkisi. 7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Çanakkale, Turkey), 163.

CEYLAN, E., & ŞÖHRETLİ, G., (2017). GEMS Programının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavramsal Değişimlerine Etkisi . 7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (pp.163). Çanakkale, Turkey

CEYLAN, ERHAN, And GÖKHAN ŞÖHRETLİ. "GEMS Programının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavramsal Değişimlerine Etkisi," 7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Turkey, 2017

CEYLAN, ERHAN And ŞÖHRETLİ, GÖKHAN. "GEMS Programının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavramsal Değişimlerine Etkisi." 7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , Çanakkale, Turkey, pp.163, 2017

CEYLAN, E. And ŞÖHRETLİ, G. (2017) . "GEMS Programının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavramsal Değişimlerine Etkisi." 7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , Çanakkale, Turkey, p.163.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ERHAN CEYLAN And author={GÖKHAN ŞÖHRETLİ}, title={GEMS Programının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavramsal Değişimlerine Etkisi}, congress name={7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi}, city={Çanakkale}, country={Turkey}, year={2017}, pages={163} }