H. TAMBAĞ, "Öğrencilerin Problem Çözme ve İletişim Becerilerine Kendini Tanıma ve İletişim Yönetimi Dersi nin Etkisi," II. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress 2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Turkey, 2015
TAMBAĞ, H. 2015. Öğrencilerin Problem Çözme ve İletişim Becerilerine Kendini Tanıma ve İletişim Yönetimi Dersi nin Etkisi. II. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress 2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Turkey).
TAMBAĞ, H., (2015). Öğrencilerin Problem Çözme ve İletişim Becerilerine Kendini Tanıma ve İletişim Yönetimi Dersi nin Etkisi . II. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress 2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Turkey
TAMBAĞ, HATİCE. "Öğrencilerin Problem Çözme ve İletişim Becerilerine Kendini Tanıma ve İletişim Yönetimi Dersi nin Etkisi," II. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress 2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Turkey, 2015
TAMBAĞ, HATİCE. "Öğrencilerin Problem Çözme ve İletişim Becerilerine Kendini Tanıma ve İletişim Yönetimi Dersi nin Etkisi." II. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress 2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Turkey, 2015
TAMBAĞ, H. (2015) . "Öğrencilerin Problem Çözme ve İletişim Becerilerine Kendini Tanıma ve İletişim Yönetimi Dersi nin Etkisi." II. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress 2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HATİCE TAMBAĞ}, title={Öğrencilerin Problem Çözme ve İletişim Becerilerine Kendini Tanıma ve İletişim Yönetimi Dersi nin Etkisi}, congress name={II. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress 2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2015}}