F. BALAMAN And C. TÜYSÜZ, "Harmanlanmış öğrenme modelinin 7 sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarılarına tutumlarına ve motivasyonlarına etkisinin incelenmesi," Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , vol.2, no.4, pp.75-90, 2011
BALAMAN, F. And TÜYSÜZ, C. 2011. Harmanlanmış öğrenme modelinin 7 sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarılarına tutumlarına ve motivasyonlarına etkisinin incelenmesi. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , vol.2, no.4 , 75-90.
BALAMAN, F., & TÜYSÜZ, C., (2011). Harmanlanmış öğrenme modelinin 7 sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarılarına tutumlarına ve motivasyonlarına etkisinin incelenmesi. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , vol.2, no.4, 75-90.
BALAMAN, FATİH, And CENGİZ TÜYSÜZ. "Harmanlanmış öğrenme modelinin 7 sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarılarına tutumlarına ve motivasyonlarına etkisinin incelenmesi," Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , vol.2, no.4, 75-90, 2011
BALAMAN, FATİH And TÜYSÜZ, CENGİZ. "Harmanlanmış öğrenme modelinin 7 sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarılarına tutumlarına ve motivasyonlarına etkisinin incelenmesi." Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , vol.2, no.4, pp.75-90, 2011
BALAMAN, F. And TÜYSÜZ, C. (2011) . "Harmanlanmış öğrenme modelinin 7 sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarılarına tutumlarına ve motivasyonlarına etkisinin incelenmesi." Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , vol.2, no.4, pp.75-90.
@article{article, author={FATİH BALAMAN And author={CENGİZ TÜYSÜZ}, title={Harmanlanmış öğrenme modelinin 7 sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarılarına tutumlarına ve motivasyonlarına etkisinin incelenmesi}, journal={Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)}, year=2011, pages={75-90} }