Atıf Formatları
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik DersindekiGörev Değeri ile Kullandıkları Başa Çıkma StratejileriArasındaki İlişki
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. SUBAŞI, "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik DersindekiGörev Değeri ile Kullandıkları Başa Çıkma StratejileriArasındaki İlişki," II. Uluslararası Öğrenme, Öğretme ve Eğitim Araştırmaları Kongresi , 2019

SUBAŞI, M. 2019. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik DersindekiGörev Değeri ile Kullandıkları Başa Çıkma StratejileriArasındaki İlişki. II. Uluslararası Öğrenme, Öğretme ve Eğitim Araştırmaları Kongresi .

SUBAŞI, M., (2019). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik DersindekiGörev Değeri ile Kullandıkları Başa Çıkma StratejileriArasındaki İlişki . II. Uluslararası Öğrenme, Öğretme ve Eğitim Araştırmaları Kongresi

SUBAŞI, MÜNEVVER. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik DersindekiGörev Değeri ile Kullandıkları Başa Çıkma StratejileriArasındaki İlişki," II. Uluslararası Öğrenme, Öğretme ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2019

SUBAŞI, MÜNEVVER S. . "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik DersindekiGörev Değeri ile Kullandıkları Başa Çıkma StratejileriArasındaki İlişki." II. Uluslararası Öğrenme, Öğretme ve Eğitim Araştırmaları Kongresi , 2019

SUBAŞI, M. (2019) . "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik DersindekiGörev Değeri ile Kullandıkları Başa Çıkma StratejileriArasındaki İlişki." II. Uluslararası Öğrenme, Öğretme ve Eğitim Araştırmaları Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={MÜNEVVER SUBAŞI ÇOLAK}, title={Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik DersindekiGörev Değeri ile Kullandıkları Başa Çıkma StratejileriArasındaki İlişki}, congress name={II. Uluslararası Öğrenme, Öğretme ve Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={}, country={}, year={2019}}