Atıf Formatları
Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Öğreten Becerileri ile Otantik Öğretime Yönelik Hazırbulunuşlukları Arasındaki İlişki
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. UYAR, "Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Öğreten Becerileri ile Otantik Öğretime Yönelik Hazırbulunuşlukları Arasındaki İlişki," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, pp.291-311, 2023

UYAR, A. 2023. Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Öğreten Becerileri ile Otantik Öğretime Yönelik Hazırbulunuşlukları Arasındaki İlişki. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1 , 291-311.

UYAR, A., (2023). Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Öğreten Becerileri ile Otantik Öğretime Yönelik Hazırbulunuşlukları Arasındaki İlişki. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, 291-311.

UYAR, AHMET. "Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Öğreten Becerileri ile Otantik Öğretime Yönelik Hazırbulunuşlukları Arasındaki İlişki," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, 291-311, 2023

UYAR, AHMET. "Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Öğreten Becerileri ile Otantik Öğretime Yönelik Hazırbulunuşlukları Arasındaki İlişki." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, pp.291-311, 2023

UYAR, A. (2023) . "Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Öğreten Becerileri ile Otantik Öğretime Yönelik Hazırbulunuşlukları Arasındaki İlişki." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, pp.291-311.

@article{article, author={AHMET UYAR}, title={Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Öğreten Becerileri ile Otantik Öğretime Yönelik Hazırbulunuşlukları Arasındaki İlişki}, journal={İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2023, pages={291-311} }