S. ASLANTAŞ And N. IŞIK TERTEMİZ, "ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİME DAYALI PROJE ÇALIŞMASININ SINIFÖĞRETMENİ ADAYLARININ KÜLTÜRLERARASI DUYARLILIKDÜZEYLERİNE ETKİSİ," Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9, pp.7-22, 2016
ASLANTAŞ, S. And IŞIK TERTEMİZ, N. 2016. ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİME DAYALI PROJE ÇALIŞMASININ SINIFÖĞRETMENİ ADAYLARININ KÜLTÜRLERARASI DUYARLILIKDÜZEYLERİNE ETKİSİ. Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9 , 7-22.
ASLANTAŞ, S., & IŞIK TERTEMİZ, N., (2016). ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİME DAYALI PROJE ÇALIŞMASININ SINIFÖĞRETMENİ ADAYLARININ KÜLTÜRLERARASI DUYARLILIKDÜZEYLERİNE ETKİSİ. Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9, 7-22.
ASLANTAŞ, SELMA, And NEŞE IŞIK TERTEMİZ. "ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİME DAYALI PROJE ÇALIŞMASININ SINIFÖĞRETMENİ ADAYLARININ KÜLTÜRLERARASI DUYARLILIKDÜZEYLERİNE ETKİSİ," Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9, 7-22, 2016
ASLANTAŞ, SELMA And IŞIK TERTEMİZ, NEŞE I. . "ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİME DAYALI PROJE ÇALIŞMASININ SINIFÖĞRETMENİ ADAYLARININ KÜLTÜRLERARASI DUYARLILIKDÜZEYLERİNE ETKİSİ." Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9, pp.7-22, 2016
ASLANTAŞ, S. And IŞIK TERTEMİZ, N. (2016) . "ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİME DAYALI PROJE ÇALIŞMASININ SINIFÖĞRETMENİ ADAYLARININ KÜLTÜRLERARASI DUYARLILIKDÜZEYLERİNE ETKİSİ." Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9, pp.7-22.
@article{article, author={SELMA ASLANTAŞ And author={NEŞE IŞIK TERTEMİZ}, title={ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİME DAYALI PROJE ÇALIŞMASININ SINIFÖĞRETMENİ ADAYLARININ KÜLTÜRLERARASI DUYARLILIKDÜZEYLERİNE ETKİSİ}, journal={Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2016, pages={7-22} }