Atıf Formatları
Otizmli Öğrencilerin Okuma Hatalarına ve Okuma Hızlarına Tekrarlı Okuma Yönteminin Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. LAÇİN And M. CEYLAN, "Otizmli Öğrencilerin Okuma Hatalarına ve Okuma Hızlarına Tekrarlı Okuma Yönteminin Etkisi," 1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı: İnsan ve Toplum Bilimleri , 2016. , 2016

LAÇİN, E. And CEYLAN, M. 2016. Otizmli Öğrencilerin Okuma Hatalarına ve Okuma Hızlarına Tekrarlı Okuma Yönteminin Etkisi. 1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı: İnsan ve Toplum Bilimleri , 2016. .

LAÇİN, E., & CEYLAN, M., (2016). Otizmli Öğrencilerin Okuma Hatalarına ve Okuma Hızlarına Tekrarlı Okuma Yönteminin Etkisi . 1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı: İnsan ve Toplum Bilimleri , 2016.

LAÇİN, EMRE, And MUSTAFA CEYLAN. "Otizmli Öğrencilerin Okuma Hatalarına ve Okuma Hızlarına Tekrarlı Okuma Yönteminin Etkisi," 1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı: İnsan ve Toplum Bilimleri , 2016., 2016

LAÇİN, EMRE And CEYLAN, MUSTAFA. "Otizmli Öğrencilerin Okuma Hatalarına ve Okuma Hızlarına Tekrarlı Okuma Yönteminin Etkisi." 1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı: İnsan ve Toplum Bilimleri , 2016. , 2016

LAÇİN, E. And CEYLAN, M. (2016) . "Otizmli Öğrencilerin Okuma Hatalarına ve Okuma Hızlarına Tekrarlı Okuma Yönteminin Etkisi." 1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı: İnsan ve Toplum Bilimleri , 2016. .

@conferencepaper{conferencepaper, author={EMRE LAÇİN And author={MUSTAFA CEYLAN}, title={Otizmli Öğrencilerin Okuma Hatalarına ve Okuma Hızlarına Tekrarlı Okuma Yönteminin Etkisi}, congress name={1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı: İnsan ve Toplum Bilimleri , 2016.}, city={}, country={}, year={2016}}