Atıf Formatları
An investigation of prospective teachers’ attitudes towards the education of gifted children [Öğretmen adaylarının özel yeteneklilerin eğitimine ilişkin tutumlarının incelenmesi]
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. İ. YILDIRIM And A. Ş. ÖZ, "An investigation of prospective teachers’ attitudes towards the education of gifted children [Öğretmen adaylarının özel yeteneklilerin eğitimine ilişkin tutumlarının incelenmesi]," MILLI EGITIM , vol.47, no.1, pp.91-107, 2018

YILDIRIM, H. İ. And ÖZ, A. Ş. 2018. An investigation of prospective teachers’ attitudes towards the education of gifted children [Öğretmen adaylarının özel yeteneklilerin eğitimine ilişkin tutumlarının incelenmesi]. MILLI EGITIM , vol.47, no.1 , 91-107.

YILDIRIM, H. İ., & ÖZ, A. Ş., (2018). An investigation of prospective teachers’ attitudes towards the education of gifted children [Öğretmen adaylarının özel yeteneklilerin eğitimine ilişkin tutumlarının incelenmesi]. MILLI EGITIM , vol.47, no.1, 91-107.

YILDIRIM, HALİL, And AYŞEGÜL ŞÜKRAN ÖZ. "An investigation of prospective teachers’ attitudes towards the education of gifted children [Öğretmen adaylarının özel yeteneklilerin eğitimine ilişkin tutumlarının incelenmesi]," MILLI EGITIM , vol.47, no.1, 91-107, 2018

YILDIRIM, HALİL İ. And ÖZ, AYŞEGÜL Ş. . "An investigation of prospective teachers’ attitudes towards the education of gifted children [Öğretmen adaylarının özel yeteneklilerin eğitimine ilişkin tutumlarının incelenmesi]." MILLI EGITIM , vol.47, no.1, pp.91-107, 2018

YILDIRIM, H. İ. And ÖZ, A. Ş. (2018) . "An investigation of prospective teachers’ attitudes towards the education of gifted children [Öğretmen adaylarının özel yeteneklilerin eğitimine ilişkin tutumlarının incelenmesi]." MILLI EGITIM , vol.47, no.1, pp.91-107.

@article{article, author={HALİL İBRAHİM YILDIRIM And author={AYŞEGÜL ŞÜKRAN ÖZ}, title={An investigation of prospective teachers’ attitudes towards the education of gifted children [Öğretmen adaylarının özel yeteneklilerin eğitimine ilişkin tutumlarının incelenmesi]}, journal={MILLI EGITIM}, year=2018, pages={91-107} }