M. SUBAŞI, "Ideal Scıence Teacher From Perspective Of Gifted Students: Phenomenologıcial Study," Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.3, pp.613-625, 2021
SUBAŞI, M. 2021. Ideal Scıence Teacher From Perspective Of Gifted Students: Phenomenologıcial Study. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.3 , 613-625.
SUBAŞI, M., (2021). Ideal Scıence Teacher From Perspective Of Gifted Students: Phenomenologıcial Study. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.3, 613-625.
SUBAŞI, MÜNEVVER. "Ideal Scıence Teacher From Perspective Of Gifted Students: Phenomenologıcial Study," Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.3, 613-625, 2021
SUBAŞI, MÜNEVVER S. . "Ideal Scıence Teacher From Perspective Of Gifted Students: Phenomenologıcial Study." Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.3, pp.613-625, 2021
SUBAŞI, M. (2021) . "Ideal Scıence Teacher From Perspective Of Gifted Students: Phenomenologıcial Study." Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.3, pp.613-625.
@article{article, author={MÜNEVVER SUBAŞI ÇOLAK}, title={Ideal Scıence Teacher From Perspective Of Gifted Students: Phenomenologıcial Study}, journal={Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={613-625} }