Ö. F. COŞKUN, "DIŞ TİCARET SERMAYE ŞİRKETLERİNİN MİSYON VE VİZYON BEYANLARINA YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ," İşletme Bilimi Dergisi , vol.9, no.2, pp.361-392, 2021
COŞKUN, Ö. F. 2021. DIŞ TİCARET SERMAYE ŞİRKETLERİNİN MİSYON VE VİZYON BEYANLARINA YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ. İşletme Bilimi Dergisi , vol.9, no.2 , 361-392.
COŞKUN, Ö. F., (2021). DIŞ TİCARET SERMAYE ŞİRKETLERİNİN MİSYON VE VİZYON BEYANLARINA YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ. İşletme Bilimi Dergisi , vol.9, no.2, 361-392.
COŞKUN, ÖMER. "DIŞ TİCARET SERMAYE ŞİRKETLERİNİN MİSYON VE VİZYON BEYANLARINA YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ," İşletme Bilimi Dergisi , vol.9, no.2, 361-392, 2021
COŞKUN, ÖMER F. . "DIŞ TİCARET SERMAYE ŞİRKETLERİNİN MİSYON VE VİZYON BEYANLARINA YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ." İşletme Bilimi Dergisi , vol.9, no.2, pp.361-392, 2021
COŞKUN, Ö. F. (2021) . "DIŞ TİCARET SERMAYE ŞİRKETLERİNİN MİSYON VE VİZYON BEYANLARINA YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ." İşletme Bilimi Dergisi , vol.9, no.2, pp.361-392.
@article{article, author={ÖMER FARUK COŞKUN}, title={DIŞ TİCARET SERMAYE ŞİRKETLERİNİN MİSYON VE VİZYON BEYANLARINA YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ}, journal={İşletme Bilimi Dergisi}, year=2021, pages={361-392} }