Atıf Formatları
Beklenti Kılavuzu Stratejisinin 8 Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. O. KAN, "Beklenti Kılavuzu Stratejisinin 8 Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi," Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi , vol.8, no.31, pp.175-182, 2016

KAN, M. O. 2016. Beklenti Kılavuzu Stratejisinin 8 Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi. Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi , vol.8, no.31 , 175-182.

KAN, M. O., (2016). Beklenti Kılavuzu Stratejisinin 8 Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi. Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi , vol.8, no.31, 175-182.

KAN, MUSTAFA. "Beklenti Kılavuzu Stratejisinin 8 Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi," Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi , vol.8, no.31, 175-182, 2016

KAN, MUSTAFA O. . "Beklenti Kılavuzu Stratejisinin 8 Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi." Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi , vol.8, no.31, pp.175-182, 2016

KAN, M. O. (2016) . "Beklenti Kılavuzu Stratejisinin 8 Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi." Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi , vol.8, no.31, pp.175-182.

@article{article, author={MUSTAFA ONUR KAN}, title={Beklenti Kılavuzu Stratejisinin 8 Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi}, journal={Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi}, year=2016, pages={175-182} }