Atıf Formatları
Fen ve teknoloji dersinde animasyonla desteklenmiş web tabanlı eğitimin akademik başarıya etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. POLAT And A. TEKİN, "Fen ve teknoloji dersinde animasyonla desteklenmiş web tabanlı eğitimin akademik başarıya etkisi," Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.10, pp.17-26, 2013

POLAT, E. And TEKİN, A. 2013. Fen ve teknoloji dersinde animasyonla desteklenmiş web tabanlı eğitimin akademik başarıya etkisi. Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.10 , 17-26.

POLAT, E., & TEKİN, A., (2013). Fen ve teknoloji dersinde animasyonla desteklenmiş web tabanlı eğitimin akademik başarıya etkisi. Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.10, 17-26.

POLAT, EBRU, And AHMET TEKİN. "Fen ve teknoloji dersinde animasyonla desteklenmiş web tabanlı eğitimin akademik başarıya etkisi," Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.10, 17-26, 2013

POLAT, EBRU And TEKİN, AHMET. "Fen ve teknoloji dersinde animasyonla desteklenmiş web tabanlı eğitimin akademik başarıya etkisi." Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.10, pp.17-26, 2013

POLAT, E. And TEKİN, A. (2013) . "Fen ve teknoloji dersinde animasyonla desteklenmiş web tabanlı eğitimin akademik başarıya etkisi." Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.10, pp.17-26.

@article{article, author={EBRU POLAT And author={AHMET TEKİN}, title={Fen ve teknoloji dersinde animasyonla desteklenmiş web tabanlı eğitimin akademik başarıya etkisi}, journal={Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi}, year=2013, pages={17-26} }