M. CEYLAN Et Al. , "TEKRARLI OKUMA YÖNTEMİNİN OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÖĞRENCİLERİN OKUMA HATALARINA VE OKUMA HIZLARINA ETKİSİ," INTERNATIONAL JOURNAL OF NEW APPROACHES IN SPECIAL EDUCATION( IJNASE ) , vol.1, no.1, pp.22-45, 2018
CEYLAN, M. Et Al. 2018. TEKRARLI OKUMA YÖNTEMİNİN OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÖĞRENCİLERİN OKUMA HATALARINA VE OKUMA HIZLARINA ETKİSİ. INTERNATIONAL JOURNAL OF NEW APPROACHES IN SPECIAL EDUCATION( IJNASE ) , vol.1, no.1 , 22-45.
CEYLAN, M., LAÇİN, E., & ÇETİN, E., (2018). TEKRARLI OKUMA YÖNTEMİNİN OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÖĞRENCİLERİN OKUMA HATALARINA VE OKUMA HIZLARINA ETKİSİ. INTERNATIONAL JOURNAL OF NEW APPROACHES IN SPECIAL EDUCATION( IJNASE ) , vol.1, no.1, 22-45.
CEYLAN, MUSTAFA, EMRE LAÇİN, And ERHAN ÇETİN. "TEKRARLI OKUMA YÖNTEMİNİN OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÖĞRENCİLERİN OKUMA HATALARINA VE OKUMA HIZLARINA ETKİSİ," INTERNATIONAL JOURNAL OF NEW APPROACHES IN SPECIAL EDUCATION( IJNASE ) , vol.1, no.1, 22-45, 2018
CEYLAN, MUSTAFA Et Al. "TEKRARLI OKUMA YÖNTEMİNİN OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÖĞRENCİLERİN OKUMA HATALARINA VE OKUMA HIZLARINA ETKİSİ." INTERNATIONAL JOURNAL OF NEW APPROACHES IN SPECIAL EDUCATION( IJNASE ) , vol.1, no.1, pp.22-45, 2018
CEYLAN, M. LAÇİN, E. And ÇETİN, E. (2018) . "TEKRARLI OKUMA YÖNTEMİNİN OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÖĞRENCİLERİN OKUMA HATALARINA VE OKUMA HIZLARINA ETKİSİ." INTERNATIONAL JOURNAL OF NEW APPROACHES IN SPECIAL EDUCATION( IJNASE ) , vol.1, no.1, pp.22-45.
@article{article, author={MUSTAFA CEYLAN Et Al. }, title={TEKRARLI OKUMA YÖNTEMİNİN OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÖĞRENCİLERİN OKUMA HATALARINA VE OKUMA HIZLARINA ETKİSİ}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF NEW APPROACHES IN SPECIAL EDUCATION( IJNASE )}, year=2018, pages={22-45} }