Atıf Formatları
Zihin Engelli Öğrencilere Sosyal Becerilerin Kazandırılmasında Doğrudan Öğretim Yönteminin Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. ÖZOKCU And M. ÖZYÜREK, "Zihin Engelli Öğrencilere Sosyal Becerilerin Kazandırılmasında Doğrudan Öğretim Yönteminin Etkisi," 9.Eğitimde İyi Örnekler Konferansı , İstanbul, Turkey, 2009

ÖZOKCU, O. And ÖZYÜREK, M. 2009. Zihin Engelli Öğrencilere Sosyal Becerilerin Kazandırılmasında Doğrudan Öğretim Yönteminin Etkisi. 9.Eğitimde İyi Örnekler Konferansı , (İstanbul, Turkey).

ÖZOKCU, O., & ÖZYÜREK, M., (2009). Zihin Engelli Öğrencilere Sosyal Becerilerin Kazandırılmasında Doğrudan Öğretim Yönteminin Etkisi . 9.Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Turkey

ÖZOKCU, OSMAN, And MEHMET ÖZYÜREK. "Zihin Engelli Öğrencilere Sosyal Becerilerin Kazandırılmasında Doğrudan Öğretim Yönteminin Etkisi," 9.Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Turkey, 2009

ÖZOKCU, OSMAN And ÖZYÜREK, MEHMET. "Zihin Engelli Öğrencilere Sosyal Becerilerin Kazandırılmasında Doğrudan Öğretim Yönteminin Etkisi." 9.Eğitimde İyi Örnekler Konferansı , İstanbul, Turkey, 2009

ÖZOKCU, O. And ÖZYÜREK, M. (2009) . "Zihin Engelli Öğrencilere Sosyal Becerilerin Kazandırılmasında Doğrudan Öğretim Yönteminin Etkisi." 9.Eğitimde İyi Örnekler Konferansı , İstanbul, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={OSMAN ÖZOKCU And author={MEHMET ÖZYÜREK}, title={Zihin Engelli Öğrencilere Sosyal Becerilerin Kazandırılmasında Doğrudan Öğretim Yönteminin Etkisi}, congress name={9.Eğitimde İyi Örnekler Konferansı}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2009}}