Atıf Formatları
Dijital öyküleme yönteminin öğrencilerin toplumsal değer yargılarına etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. BALAMAN, "Dijital öyküleme yönteminin öğrencilerin toplumsal değer yargılarına etkisi," Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, no.8, pp.159-168, 2015

BALAMAN, F. 2015. Dijital öyküleme yönteminin öğrencilerin toplumsal değer yargılarına etkisi. Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, no.8 , 159-168.

BALAMAN, F., (2015). Dijital öyküleme yönteminin öğrencilerin toplumsal değer yargılarına etkisi. Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, no.8, 159-168.

BALAMAN, FATİH. "Dijital öyküleme yönteminin öğrencilerin toplumsal değer yargılarına etkisi," Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, no.8, 159-168, 2015

BALAMAN, FATİH. "Dijital öyküleme yönteminin öğrencilerin toplumsal değer yargılarına etkisi." Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, no.8, pp.159-168, 2015

BALAMAN, F. (2015) . "Dijital öyküleme yönteminin öğrencilerin toplumsal değer yargılarına etkisi." Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, no.8, pp.159-168.

@article{article, author={FATİH BALAMAN}, title={Dijital öyküleme yönteminin öğrencilerin toplumsal değer yargılarına etkisi}, journal={Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2015, pages={159-168} }