Atıf Formatları
Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. BALAMAN, "Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi," 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Niğde, Turkey, 2015

BALAMAN, F. 2015. Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi. 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , (Niğde, Turkey).

BALAMAN, F., (2015). Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi . 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Turkey

BALAMAN, FATİH. "Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi," 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Turkey, 2015

BALAMAN, FATİH. "Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi." 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Niğde, Turkey, 2015

BALAMAN, F. (2015) . "Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi." 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Niğde, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={FATİH BALAMAN}, title={Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi}, congress name={24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={Niğde}, country={Turkey}, year={2015}}