F. BALAMAN, "Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi," 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Niğde, Turkey, 2015
BALAMAN, F. 2015. Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi. 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , (Niğde, Turkey).
BALAMAN, F., (2015). Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi . 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Turkey
BALAMAN, FATİH. "Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi," 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Turkey, 2015
BALAMAN, FATİH. "Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi." 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Niğde, Turkey, 2015
BALAMAN, F. (2015) . "Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi." 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Niğde, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FATİH BALAMAN}, title={Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi}, congress name={24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={Niğde}, country={Turkey}, year={2015}}