Atıf Formatları
Öğrencilerin fen ve teknoloji dersindeki konuları anlamalarına jigsaw ve grup araştırma yöntemlerinin etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. DİKEL Et Al. , "Öğrencilerin fen ve teknoloji dersindeki konuları anlamalarına jigsaw ve grup araştırma yöntemlerinin etkileri," 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Turkey, pp.320-321, 2012

DİKEL, S. Et Al. 2012. Öğrencilerin fen ve teknoloji dersindeki konuları anlamalarına jigsaw ve grup araştırma yöntemlerinin etkileri. 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Rize, Turkey), 320-321.

DİKEL, S., KOÇ, Y., OKUMUŞ, S., ZORLU, Y., ZORLU, F., ŞİMŞEK, Ü., ... DOYMUŞ, K.(2012). Öğrencilerin fen ve teknoloji dersindeki konuları anlamalarına jigsaw ve grup araştırma yöntemlerinin etkileri . 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (pp.320-321). Rize, Turkey

DİKEL, SAMİH Et Al. "Öğrencilerin fen ve teknoloji dersindeki konuları anlamalarına jigsaw ve grup araştırma yöntemlerinin etkileri," 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Turkey, 2012

DİKEL, SAMİH Et Al. "Öğrencilerin fen ve teknoloji dersindeki konuları anlamalarına jigsaw ve grup araştırma yöntemlerinin etkileri." 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Turkey, pp.320-321, 2012

DİKEL, S. Et Al. (2012) . "Öğrencilerin fen ve teknoloji dersindeki konuları anlamalarına jigsaw ve grup araştırma yöntemlerinin etkileri." 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Turkey, pp.320-321.

@conferencepaper{conferencepaper, author={SAMİH DİKEL Et Al. }, title={Öğrencilerin fen ve teknoloji dersindeki konuları anlamalarına jigsaw ve grup araştırma yöntemlerinin etkileri}, congress name={11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu}, city={Rize}, country={Turkey}, year={2012}, pages={320-321} }