B. BALIKÇIOĞLU And S. OFLAZOĞLU, "Marka Evangalizmi Benlik Marka İmajı Uyumu ve Marka Sadakati İlişkisi Üzerine Ampirik Bir Araştırma," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, pp.19-47, 2015
BALIKÇIOĞLU, B. And OFLAZOĞLU, S. 2015. Marka Evangalizmi Benlik Marka İmajı Uyumu ve Marka Sadakati İlişkisi Üzerine Ampirik Bir Araştırma. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2 , 19-47.
BALIKÇIOĞLU, B., & OFLAZOĞLU, S., (2015). Marka Evangalizmi Benlik Marka İmajı Uyumu ve Marka Sadakati İlişkisi Üzerine Ampirik Bir Araştırma. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, 19-47.
BALIKÇIOĞLU, BETÜL, And SONYEL OFLAZOĞLU DORA. "Marka Evangalizmi Benlik Marka İmajı Uyumu ve Marka Sadakati İlişkisi Üzerine Ampirik Bir Araştırma," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, 19-47, 2015
BALIKÇIOĞLU, BETÜL And OFLAZOĞLU, SONYEL O. . "Marka Evangalizmi Benlik Marka İmajı Uyumu ve Marka Sadakati İlişkisi Üzerine Ampirik Bir Araştırma." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, pp.19-47, 2015
BALIKÇIOĞLU, B. And OFLAZOĞLU, S. (2015) . "Marka Evangalizmi Benlik Marka İmajı Uyumu ve Marka Sadakati İlişkisi Üzerine Ampirik Bir Araştırma." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, pp.19-47.
@article{article, author={BETÜL BALIKÇIOĞLU And author={SONYEL OFLAZOĞLU DORA}, title={Marka Evangalizmi Benlik Marka İmajı Uyumu ve Marka Sadakati İlişkisi Üzerine Ampirik Bir Araştırma}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2015, pages={19-47} }