Atıf Formatları
Marka Evangalizmi Benlik Marka İmajı Uyumu ve Marka Sadakati İlişkisi Üzerine Ampirik Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. BALIKÇIOĞLU And S. OFLAZOĞLU, "Marka Evangalizmi Benlik Marka İmajı Uyumu ve Marka Sadakati İlişkisi Üzerine Ampirik Bir Araştırma," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, pp.19-47, 2015

BALIKÇIOĞLU, B. And OFLAZOĞLU, S. 2015. Marka Evangalizmi Benlik Marka İmajı Uyumu ve Marka Sadakati İlişkisi Üzerine Ampirik Bir Araştırma. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2 , 19-47.

BALIKÇIOĞLU, B., & OFLAZOĞLU, S., (2015). Marka Evangalizmi Benlik Marka İmajı Uyumu ve Marka Sadakati İlişkisi Üzerine Ampirik Bir Araştırma. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, 19-47.

BALIKÇIOĞLU, BETÜL, And SONYEL OFLAZOĞLU DORA. "Marka Evangalizmi Benlik Marka İmajı Uyumu ve Marka Sadakati İlişkisi Üzerine Ampirik Bir Araştırma," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, 19-47, 2015

BALIKÇIOĞLU, BETÜL And OFLAZOĞLU, SONYEL O. . "Marka Evangalizmi Benlik Marka İmajı Uyumu ve Marka Sadakati İlişkisi Üzerine Ampirik Bir Araştırma." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, pp.19-47, 2015

BALIKÇIOĞLU, B. And OFLAZOĞLU, S. (2015) . "Marka Evangalizmi Benlik Marka İmajı Uyumu ve Marka Sadakati İlişkisi Üzerine Ampirik Bir Araştırma." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, pp.19-47.

@article{article, author={BETÜL BALIKÇIOĞLU And author={SONYEL OFLAZOĞLU DORA}, title={Marka Evangalizmi Benlik Marka İmajı Uyumu ve Marka Sadakati İlişkisi Üzerine Ampirik Bir Araştırma}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2015, pages={19-47} }