Atıf Formatları
İlkokul İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom ve Revize Bloom Taksonomilerine Göre Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. BURAK And Y. TOPKAYA, "İlkokul İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom ve Revize Bloom Taksonomilerine Göre Değerlendirilmesi," THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , no.52, pp.169-192, 2021

BURAK, D. And TOPKAYA, Y. 2021. İlkokul İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom ve Revize Bloom Taksonomilerine Göre Değerlendirilmesi. THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , no.52 , 169-192.

BURAK, D., & TOPKAYA, Y., (2021). İlkokul İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom ve Revize Bloom Taksonomilerine Göre Değerlendirilmesi. THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , no.52, 169-192.

BURAK, DURMUŞ, And YAVUZ TOPKAYA. "İlkokul İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom ve Revize Bloom Taksonomilerine Göre Değerlendirilmesi," THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , no.52, 169-192, 2021

BURAK, DURMUŞ And TOPKAYA, YAVUZ. "İlkokul İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom ve Revize Bloom Taksonomilerine Göre Değerlendirilmesi." THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , no.52, pp.169-192, 2021

BURAK, D. And TOPKAYA, Y. (2021) . "İlkokul İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom ve Revize Bloom Taksonomilerine Göre Değerlendirilmesi." THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , no.52, pp.169-192.

@article{article, author={DURMUŞ BURAK And author={YAVUZ TOPKAYA}, title={İlkokul İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom ve Revize Bloom Taksonomilerine Göre Değerlendirilmesi}, journal={THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE}, year=2021, pages={169-192} }