M. YILMAZ And M. B. TOP, "İŞBİRLİKLİ TARTIŞMA SORGULAMA (İTS) STRATEJİSİNİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BAŞARILARINA ETKİSİ," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.12, no.30, pp.78-97, 2015
YILMAZ, M. And TOP, M. B. 2015. İŞBİRLİKLİ TARTIŞMA SORGULAMA (İTS) STRATEJİSİNİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BAŞARILARINA ETKİSİ. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.12, no.30 , 78-97.
YILMAZ, M., & TOP, M. B., (2015). İŞBİRLİKLİ TARTIŞMA SORGULAMA (İTS) STRATEJİSİNİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BAŞARILARINA ETKİSİ. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.12, no.30, 78-97.
YILMAZ, MUAMBER, And MUSTAFA BURAK TÜRKYILMAZ. "İŞBİRLİKLİ TARTIŞMA SORGULAMA (İTS) STRATEJİSİNİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BAŞARILARINA ETKİSİ," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.12, no.30, 78-97, 2015
YILMAZ, MUAMBER And TOP, MUSTAFA B. . "İŞBİRLİKLİ TARTIŞMA SORGULAMA (İTS) STRATEJİSİNİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BAŞARILARINA ETKİSİ." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.12, no.30, pp.78-97, 2015
YILMAZ, M. And TOP, M. B. (2015) . "İŞBİRLİKLİ TARTIŞMA SORGULAMA (İTS) STRATEJİSİNİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BAŞARILARINA ETKİSİ." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.12, no.30, pp.78-97.
@article{article, author={MUAMBER YILMAZ And author={MUSTAFA BURAK TÜRKYILMAZ}, title={İŞBİRLİKLİ TARTIŞMA SORGULAMA (İTS) STRATEJİSİNİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BAŞARILARINA ETKİSİ}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2015, pages={78-97} }