F. AYDEMİR, "Bir Anlatı, Tüketim ve Uzlaşı Alanı Olarak Pop Tasavvuf," 2. İnternational Communication Science and Media Studies , İstanbul, Turkey, 2017
AYDEMİR, F. 2017. Bir Anlatı, Tüketim ve Uzlaşı Alanı Olarak Pop Tasavvuf. 2. İnternational Communication Science and Media Studies , (İstanbul, Turkey).
AYDEMİR, F., (2017). Bir Anlatı, Tüketim ve Uzlaşı Alanı Olarak Pop Tasavvuf . 2. İnternational Communication Science and Media Studies, İstanbul, Turkey
AYDEMİR, FERİDE. "Bir Anlatı, Tüketim ve Uzlaşı Alanı Olarak Pop Tasavvuf," 2. İnternational Communication Science and Media Studies, İstanbul, Turkey, 2017
AYDEMİR, FERİDE. "Bir Anlatı, Tüketim ve Uzlaşı Alanı Olarak Pop Tasavvuf." 2. İnternational Communication Science and Media Studies , İstanbul, Turkey, 2017
AYDEMİR, F. (2017) . "Bir Anlatı, Tüketim ve Uzlaşı Alanı Olarak Pop Tasavvuf." 2. İnternational Communication Science and Media Studies , İstanbul, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FERİDE GÜNER}, title={Bir Anlatı, Tüketim ve Uzlaşı Alanı Olarak Pop Tasavvuf}, congress name={2. İnternational Communication Science and Media Studies}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2017}}