Atıf Formatları
Bir Anlatı, Tüketim ve Uzlaşı Alanı Olarak Pop Tasavvuf
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. AYDEMİR, "Bir Anlatı, Tüketim ve Uzlaşı Alanı Olarak Pop Tasavvuf," 2. İnternational Communication Science and Media Studies , İstanbul, Turkey, 2017

AYDEMİR, F. 2017. Bir Anlatı, Tüketim ve Uzlaşı Alanı Olarak Pop Tasavvuf. 2. İnternational Communication Science and Media Studies , (İstanbul, Turkey).

AYDEMİR, F., (2017). Bir Anlatı, Tüketim ve Uzlaşı Alanı Olarak Pop Tasavvuf . 2. İnternational Communication Science and Media Studies, İstanbul, Turkey

AYDEMİR, FERİDE. "Bir Anlatı, Tüketim ve Uzlaşı Alanı Olarak Pop Tasavvuf," 2. İnternational Communication Science and Media Studies, İstanbul, Turkey, 2017

AYDEMİR, FERİDE. "Bir Anlatı, Tüketim ve Uzlaşı Alanı Olarak Pop Tasavvuf." 2. İnternational Communication Science and Media Studies , İstanbul, Turkey, 2017

AYDEMİR, F. (2017) . "Bir Anlatı, Tüketim ve Uzlaşı Alanı Olarak Pop Tasavvuf." 2. İnternational Communication Science and Media Studies , İstanbul, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={FERİDE GÜNER}, title={Bir Anlatı, Tüketim ve Uzlaşı Alanı Olarak Pop Tasavvuf}, congress name={2. İnternational Communication Science and Media Studies}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2017}}