Atıf Formatları
Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemiyle işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. BALAMAN, "Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemiyle işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi," Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.1, pp.225-241, 2016

BALAMAN, F. 2016. Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemiyle işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.1 , 225-241.

BALAMAN, F., (2016). Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemiyle işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.1, 225-241.

BALAMAN, FATİH. "Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemiyle işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi," Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.1, 225-241, 2016

BALAMAN, FATİH. "Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemiyle işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi." Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.1, pp.225-241, 2016

BALAMAN, F. (2016) . "Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemiyle işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi." Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.1, pp.225-241.

@article{article, author={FATİH BALAMAN}, title={Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemiyle işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi}, journal={Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={225-241} }