Ü. Çimen Çoşğun And V. ÇOŞĞUN, "Programlama Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Öz-düzenleme Stratejileri ve Motivasyonel İnançları Üzerindeki Etkisi," Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.2, pp.59-71, 2018
Çimen Çoşğun, Ü. And ÇOŞĞUN, V. 2018. Programlama Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Öz-düzenleme Stratejileri ve Motivasyonel İnançları Üzerindeki Etkisi. Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.2 , 59-71.
Çimen Çoşğun, Ü., & ÇOŞĞUN, V., (2018). Programlama Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Öz-düzenleme Stratejileri ve Motivasyonel İnançları Üzerindeki Etkisi. Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.2, 59-71.
Çimen Çoşğun, Ümit, And VEYSEL COŞKUN. "Programlama Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Öz-düzenleme Stratejileri ve Motivasyonel İnançları Üzerindeki Etkisi," Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.2, 59-71, 2018
Çimen Çoşğun, Ümit Ç. And ÇOŞĞUN, VEYSEL. "Programlama Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Öz-düzenleme Stratejileri ve Motivasyonel İnançları Üzerindeki Etkisi." Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.2, pp.59-71, 2018
Çimen Çoşğun, Ü. And ÇOŞĞUN, V. (2018) . "Programlama Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Öz-düzenleme Stratejileri ve Motivasyonel İnançları Üzerindeki Etkisi." Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.2, pp.59-71.
@article{article, author={Ümit Çimen Çoşğun And author={VEYSEL COŞKUN}, title={Programlama Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Öz-düzenleme Stratejileri ve Motivasyonel İnançları Üzerindeki Etkisi}, journal={Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2018, pages={59-71} }