Atıf Formatları
Öğrenci merkezli öğrenme yaklaşımına göre düzenlenen türk dili dersinin konuşma becerisine yönelik tutumlara etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. TEMİZKAN, "Öğrenci merkezli öğrenme yaklaşımına göre düzenlenen türk dili dersinin konuşma becerisine yönelik tutumlara etkisi," Milli Eğitim , vol.39, no.187, pp.86-102, 2010

TEMİZKAN, M. 2010. Öğrenci merkezli öğrenme yaklaşımına göre düzenlenen türk dili dersinin konuşma becerisine yönelik tutumlara etkisi. Milli Eğitim , vol.39, no.187 , 86-102.

TEMİZKAN, M., (2010). Öğrenci merkezli öğrenme yaklaşımına göre düzenlenen türk dili dersinin konuşma becerisine yönelik tutumlara etkisi. Milli Eğitim , vol.39, no.187, 86-102.

TEMİZKAN, MEHMET. "Öğrenci merkezli öğrenme yaklaşımına göre düzenlenen türk dili dersinin konuşma becerisine yönelik tutumlara etkisi," Milli Eğitim , vol.39, no.187, 86-102, 2010

TEMİZKAN, MEHMET. "Öğrenci merkezli öğrenme yaklaşımına göre düzenlenen türk dili dersinin konuşma becerisine yönelik tutumlara etkisi." Milli Eğitim , vol.39, no.187, pp.86-102, 2010

TEMİZKAN, M. (2010) . "Öğrenci merkezli öğrenme yaklaşımına göre düzenlenen türk dili dersinin konuşma becerisine yönelik tutumlara etkisi." Milli Eğitim , vol.39, no.187, pp.86-102.

@article{article, author={MEHMET TEMİZKAN}, title={Öğrenci merkezli öğrenme yaklaşımına göre düzenlenen türk dili dersinin konuşma becerisine yönelik tutumlara etkisi}, journal={Milli Eğitim}, year=2010, pages={86-102} }