Atıf Formatları
ÖĞRETİM PROGRAMINA BAĞLILIK VE ÖĞRETİM PROGRAMINI UYARLAMA İKİLEMİNİ AŞMAK: BİR ÖĞRETMENİN ÖĞRETİM PROGRAMINI KULLANMA MODELİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. GÜZEL YÜCE, "ÖĞRETİM PROGRAMINA BAĞLILIK VE ÖĞRETİM PROGRAMINI UYARLAMA İKİLEMİNİ AŞMAK: BİR ÖĞRETMENİN ÖĞRETİM PROGRAMINI KULLANMA MODELİ," Mustafa Kemal Üniversitesi Tıp Dergisi , vol.6, no.9, pp.1-21, 2022

GÜZEL YÜCE, S. 2022. ÖĞRETİM PROGRAMINA BAĞLILIK VE ÖĞRETİM PROGRAMINI UYARLAMA İKİLEMİNİ AŞMAK: BİR ÖĞRETMENİN ÖĞRETİM PROGRAMINI KULLANMA MODELİ. Mustafa Kemal Üniversitesi Tıp Dergisi , vol.6, no.9 , 1-21.

GÜZEL YÜCE, S., (2022). ÖĞRETİM PROGRAMINA BAĞLILIK VE ÖĞRETİM PROGRAMINI UYARLAMA İKİLEMİNİ AŞMAK: BİR ÖĞRETMENİN ÖĞRETİM PROGRAMINI KULLANMA MODELİ. Mustafa Kemal Üniversitesi Tıp Dergisi , vol.6, no.9, 1-21.

GÜZEL YÜCE, SİBEL. "ÖĞRETİM PROGRAMINA BAĞLILIK VE ÖĞRETİM PROGRAMINI UYARLAMA İKİLEMİNİ AŞMAK: BİR ÖĞRETMENİN ÖĞRETİM PROGRAMINI KULLANMA MODELİ," Mustafa Kemal Üniversitesi Tıp Dergisi , vol.6, no.9, 1-21, 2022

GÜZEL YÜCE, SİBEL G. . "ÖĞRETİM PROGRAMINA BAĞLILIK VE ÖĞRETİM PROGRAMINI UYARLAMA İKİLEMİNİ AŞMAK: BİR ÖĞRETMENİN ÖĞRETİM PROGRAMINI KULLANMA MODELİ." Mustafa Kemal Üniversitesi Tıp Dergisi , vol.6, no.9, pp.1-21, 2022

GÜZEL YÜCE, S. (2022) . "ÖĞRETİM PROGRAMINA BAĞLILIK VE ÖĞRETİM PROGRAMINI UYARLAMA İKİLEMİNİ AŞMAK: BİR ÖĞRETMENİN ÖĞRETİM PROGRAMINI KULLANMA MODELİ." Mustafa Kemal Üniversitesi Tıp Dergisi , vol.6, no.9, pp.1-21.

@article{article, author={SİBEL GÜZEL YÜCE}, title={ÖĞRETİM PROGRAMINA BAĞLILIK VE ÖĞRETİM PROGRAMINI UYARLAMA İKİLEMİNİ AŞMAK: BİR ÖĞRETMENİN ÖĞRETİM PROGRAMINI KULLANMA MODELİ}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Tıp Dergisi}, year=2022, pages={1-21} }