M. Doruk Et Al. , "ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARINA VE OLASILIKSAL MUHAKEME BECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.12, no.1, pp.83-121, 2018
Doruk, M. Et Al. 2018. ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARINA VE OLASILIKSAL MUHAKEME BECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.12, no.1 , 83-121.
Doruk, M., Duran, M., & Kaplan, A., (2018). ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARINA VE OLASILIKSAL MUHAKEME BECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.12, no.1, 83-121.
Doruk, Muhammet, MURAT DURAN, And Abdullah Kaplan. "ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARINA VE OLASILIKSAL MUHAKEME BECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.12, no.1, 83-121, 2018
Doruk, Muhammet Et Al. "ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARINA VE OLASILIKSAL MUHAKEME BECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.12, no.1, pp.83-121, 2018
Doruk, M. Duran, M. And Kaplan, A. (2018) . "ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARINA VE OLASILIKSAL MUHAKEME BECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.12, no.1, pp.83-121.
@article{article, author={Muhammet Doruk Et Al. }, title={ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARINA VE OLASILIKSAL MUHAKEME BECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ}, journal={Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi}, year=2018, pages={83-121} }